Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 3  
Vaša otázka: Edícia = "The Prentice Hall series in marketing"
  1. RUSSELL, Thomas - VERRILL, Glenn. Otto Kleppner's advertising procedure. 9. ed. Englewood Cliffs : Prentice-Hall, 1986. 665 s. The Prentice-Hall series in marketing. ISBN 0-13-643255-7. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]
  2. KEEGAN, Warren J. Multinational marketing management. 3. ed. Englewood Cliffs : Prentice-Hall, Inc., 1984. 698 s. The Prentice-Hall series in marketing. ISBN 0-13-605049-2. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]
  3. KLEPPNER, Otto - RUSSELL, Thomas - VERRILL, Glenn. Advertising Procedure. 8. ed. Englewood Cliffs : Prentice Hall, 1983. 636 s. The Prentice-Hall Series in Marketing. ISBN 0-13-643213-1. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.