Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 2  
Vaša otázka: Hlavný názov = "Uplatňovanie marketingu pri tvorbe prognóz rozvoja cestovného ruchu"
  1. LITOMERICKÝ, Juraj. Uplatňovanie marketingu pri tvorbe prognóz rozvoja cestovného ruchu na Slovensku do roku 2010 : dizertačná práca. Škol. Vincent Sniščák. Bratislava, 2004. 169 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
    kniha

    kniha

  2. LITOMERICKÝ, Juraj. Uplatňovanie marketingu pri tvorbe prognóz rozvoja cestovného ruchu. In Zborník výsledkov výskumu Katedry služieb a cestovného ruchu Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity projektov VEGA a inštitucionálnych projektov. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2003. ISBN 80-225-1773-9, s. 220-224.
    článok

    článok



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.