Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 2  
Vaša otázka: Hlavný názov = "Vplyv celebrity endorsementu na nákupné rozhodovanie spotrebiteľa"
  1. HASPROVÁ, Mária - OLEJÁROVÁ, Petra. Vplyv celebrity endorsementu na nákupné rozhodovanie spotrebiteľa. In Študentská vedecko-odborná činnosť Obchodnej fakulty 2018. Konferencia. Študentská vedecko-odborná činnosť Obchodnej fakulty 2018 : zborník príspevkov z konferencie, 3. 5. 2018, Bratislava. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2018. ISBN 978-80-225-4508-2, s. 33-40 CD-ROM.
    článok

    článok

  2. OLEJÁROVÁ, Petra. Vplyv celebrity endorsementu na nákupné rozhodovanie spotrebiteľa : diplomová práca. Školiteľ: Mária Hasprová. Bratislava, 2018. 58 s.
    kniha

    kniha



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.