Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 2  
Vaša otázka: Hlavný názov = "Vplyv exportného výkonu na tvorbu marketingovej stratégie"
  1. LESÁKOVÁ, Dagmar. Vplyv exportného výkonu na tvorbu marketingovej stratégie: analýza malých a stredných podnikov v SR. In Nová ekonomika : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave = Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava scientific journal. - Nové Zámky : Secos, 2007. ISSN 1336-1732, December 2007, roč. 6, č. 4, s. 94-100.
    článok

    článok

  2. LESÁKOVÁ, Dagmar. Vplyv exportného výkonu na tvorbu marketingovej stratégie. In Firma a konkurenční prostředí 2007 : Sborník z mezinárodní vědecké konference, Brno, 8.-9. března 2007. - Brno : Mendelova zemědělská a lesnická univerzita, Provozne ekonomická fakulta, 2007. ISBN 978-80-86633-87-9, s. 66-71.
    článok

    článok



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.