Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 1  
Vaša otázka: Hlavný názov = "Vybrané oblasti a nástroje bankového marketingu v podmienkach SR"
  1. HASPROVÁ, Mária - ŽÁK, Štefan. Vybrané oblasti a nástroje bankového marketingu v podmienkach SR. In Mena, bankovníctvo, finančné trhy : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie pod redakciou doc. Ing. Evy Horvátovej, CSc. k vedeckým projektom: VEGA 1/3835/06, VEGA 1/2563/05, VEGA 1/2552/05, KEGA 3/5122/07, Rozvojový projekt - Využívanie IT ako prostriedku pre e-vzdelávanie. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2007. ISBN 978-80-225-2422-3, s. 151-156. VEGA 1/4561/07. 1/4561/07, VEGA, Teoretické a metodologické východiská marketingového spravodajstva zameraného na konkurenciu.
    článok

    článok



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.