Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 2  
Vaša otázka: Hlavný názov = "Využívanie prieskumu trhu v podnikovej praxi"
  1. ŠTETKA, Peter. Recenzia na publikáciu Využívanie prieskumu trhu v podnikovej praxi. In Alternatívne modely difúzie produktových inovácií na trhoch EÚ. Vedecký seminár z Týždňa vedy. Alternatívne modely difúzie produktových inovácií na trhoch EÚ : zborník abstraktov z vedeckého seminára KPH pri príležitosti Týždňa vedy 2015 : 5. november 2015 Bratislava. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2015. ISBN 978-80-225-4175-6, s. 69-70 CD-ROM. Recenzia na: Využívanie prieskumu trhu v podnikovej praxi / Dana Hrušovská. 1. vyd. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2012. - ISBN 978-80-225-3459-8.
    článok

    článok

  2. HRUŠOVSKÁ, Dana. Využívanie prieskumu trhu v podnikovej praxi. 1. vyd. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2012. 97 s. [6,292 AH]. ISBN 978-80-225-3459-8. [Počet ex. : 17, z toho voľných 13, prezenčne 4]


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.