Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 5  
Vaša otázka: Hlavný názov = "Zvyšovanie konkurencieschopnosti malých a stredných podnikov"
  1. Zvyšovanie konkurencieschopnosti malých a stredných podnikov prostredníctvom zavádzania inovácií v globálnom hospodárskom prostredí I. : [zborník vedeckých statí]. Helena Majdúchová a kolektív ; redakčné a zostavovateľské práce: Daniela Rybárová, Slávka Šagátová. 1. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2017. CD-ROM [80 s., 4,84 AH]. VEGA 1/0857/16. ISBN 978-80-225-4473-3. 1/0857/16, VEGA, Zvyšovanie konkurencieschopnosti malých a stredných podnikov prostredníctvom zavádzania inovácií v globálnom hospodárskom prostredí. [Počet ex. : 2, z toho voľných 1, prezenčne 1]
    elektronická kniha

    elektronická kniha

  2. MAJDÚCHOVÁ, Helena. Zvyšovanie konkurencieschopnosti malých a stredných podnikov prostredníctvom zavádzania inovácií v globálnom hospodárskom prostredí. In Konkurencieschopnosť podnikov v etape oživovania globálnych trhov. Vedecký seminár. Konkurencieschopnosť podnikov v etape oživovania globálnych trhov : zborník abstraktov z vedeckého seminára KPH : 4.-6. jún 2015 Horný Smokovec. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2015. ISBN 978-80-225-4115-2, s. 35-37 CD-ROM. VEGA 1/0784/15. 1/0784/15, VEGA, Skúmanie vzťahu sociálnych inovácií a ekonomiky podniku za účelom zvyšovania konkurencieschopnosti podnikateľského subjektu.
    článok

    článok

  3. KOVAĽOV, Andrej. Zvyšovanie konkurencieschopnosti malých a stredných podnikov. In Integrácia do Európskej únie a jej dôsledky III. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2007. ISBN 80-225-2308-9, s. 71-74.
    článok

    článok

  4. NÍZKA, Helena. Globalizácia a zvyšovanie konkurencieschopnosti malých a stredných podnikov. In Marketing & komunikace : časopis České marketingové společnosti. - Praha : Česká marketingová společnost, 2004. ISSN 1211-5622, 2004, roč. 14, č. 3, s. 9-12.
    článok

    článok

  5. SZÁRAZOVÁ, Beata. Zvyšovanie konkurencieschopnosti malých a stredných podnikov v cestovnom ruchu zavádzaním prvkov novej ekonómie. In Valorizácia prostredia pre služby cestovného ruchu : medzinárodná konferencia. - Bratislava : NITVV, 2003. ISBN 80-968342-4-X, s. 191-192.
    článok

    článok



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.