Výsledky vyhľadávania
- MAŤO, Vladimír. Riadenie skladu kráča k vyššej efektivite. In Tovar & Predaj. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2024. ISSN 1805-0549, 3-4, č. 76, (2024.
- KAPITÁN, Peter. Vernostný program musí byť šitý na mieru. In Tovar & Predaj. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2024. ISSN 1805-0549, 3-4, č. 76, (2024.
- VOJTAŠKO, Ľuboš et al. Využívanie Smart zariadení pri pohybových aktivitách vysokoškolákov. In Športový edukátor. - Nitra : Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre. ISSN 1337-7809, 2024, roč. 17, č. 1, s. 68-74.
- ČULÍK, Kristián - ŠTEFANCOVÁ, Vladimíra - HRUDKAY, Karol. Legislatívne zmeny v taxislužbe a ich dopad na vozidlové parky podnikov poskytujúcich taxislužbu. In Ekonomika a spoločnosť : recenzovaný vedecký časopis Ekonomickej fakulty Univerzity Mateja Bela v Banskej Bystrici. - Banská Bystrica : Belianum, 2023. ISSN 2729-8213, 2023, roč. 24, č. 1, s. 5-31.
- KOPČANOVÁ, Anna. Mobilné aplikácie reťazcov prinášajú lacnotu. In Obchod : marketing, retail, FMCG. - Bratislava : MAFRA, 2023. ISSN 1335-2008, 2023, roč. 28, č. 5, s. 32-34.
- ALENOVÁ, Gabriela. Slováci uprednostňujú virtuálne platobné karty. In Obchod : marketing, retail, FMCG. - Bratislava : MAFRA, 2023. ISSN 1335-2008, 2023, roč. 28, č. 5, s. 10-11.
- Gastronómia digitálne. In InBiznis : časopis nielen pre podnikateľov. - Bratislava : Slovak Business Agency, 2023. ISSN 2644-562x, 2023, č. 1, s. 30-33.
- BABČANOVÁ, Dagmar et al. Digitization in Marketing Communication – Design of the Mobile Application Concept. In Fórum manažéra. - Trnava : VIVAEDUCA, 2023. ISSN 1339-9403, 2023, roč. 19, č. 1, s. 4-13.
- KAPITÁN, Peter. Vernostné programy prechádzajú na digitál. In TaPmag : tovar & predaj. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2023. ISSN 1805-0549, 3-4, č. 70, (2023.
- ALENOVÁ, Gabriela. Slovenské firmy stavili na inteligentné technológie. In Obchod : marketing, retail, FMCG. - Bratislava : MAFRA, 2023. ISSN 1335-2008, 2023, roč. 28, č. 2, s. 34.