Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 6  
Vaša otázka: Heslá = "druhy cien"
  1. ŠAGÁTOVÁ, Slavka. Špecifiká tvorby cien pri zohľadnení geografických podmienok trhu. - Registrovaný: Web of Science. In Aktuálne pohľady na konkurencieschopnosť a podnikanie - nové výzvy : zborník [recenzovaných] vedeckých prác. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3200-6, s. 498-502.
    článok

    článok

  2. ŠAGÁTOVÁ, Slavka. Tvorba cien výrobkových radov, ako nástroj posilnenia konkurencieschopnosti v podmienkach krízy. In Ochrana hospodárskej súťaže - globálna hospodárska kríza II. : zborník vedeckých prác. - Šoporňa : Ľuboš Janica, 2011. ISBN 978-80-970622-1-7, s. 138-143. VEGA 1/0410/10, VEGA 1/0549/10. 1/0549/10, VEGA, Ochrana hospodárskej súťaže - globálna hospodárska kríza.
    článok

    článok

  3. RAJŇÁK, Milan et al. Cenové rozhodovanie : tvorba - priority - stratégia. 3. vyd. (na obale 2. vyd.). Bratislava : Sprint vfra, 2007. 236 s. ISBN 978-80-89085-89-7. [Počet ex. : 13, z toho voľných 9, prezenčne 3]
  4. RAJŇÁK, Milan et al. Cenové rozhodovanie : tvorba - priority - stratégia. 2. doprac. vyd. Bratislava : Sprint, 2002. 252 s. Nová ekonómia. ISBN 80-89085-07-5. [Počet ex. : 3, z toho voľných 2, prezenčne 1]
  5. OLÁH, Michal. Cenové stratégie firmy - nástroj úspešného podnikania. In Hospodárske noviny : denník o ekonomike a politike. ISSN 1335-4701, 13. apríla 1999, roč. 7, č. 69, s. 6.
    článok

    článok

  6. LIPIANSKA, Júlia. Tvorba cien v obchode. In Obchod : stratégie v obchode a distribúcii. - Bratislava : Strategie na Slovensku, 1999. ISSN 1335-2008, 1999, č. 9, s. 48.
    článok

    článok



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.