Výsledky vyhľadávania
- DORČÁK, Peter. eMarketing : ako osloviť zákazníka na internete. Recenzenti: Radoslav Delina, Radovan Bačík. 1. vyd. Prešov : EZO.sk, 2012. 125 s. [6,25 AH]. ISBN 978-80-970564-4-5. [Počet ex. : 2, z toho voľných 0, prezenčne 2]
- NASTIŠIN, Ľudovít - DORČÁK, Peter. Zmena správania spotrebiteľov počas hospodárskej krízy a jej vplyv na eMarketing a eBusiness. In Politická situácia, svetová finančná kríza a ich vplyv na cenu a cenovú politiku v Slovenskej republike. pracovno-odborný seminár. Politická situácia, svetová finančná kríza a ich vplyv na cenu a cenovú politiku v Slovenskej republike : pracovno-odborný seminár: zborník abstraktov,. - Prešov : Bookman, 2012. ISBN 978-80-89568-53-6, s. 31 CD-ROM.
- HASAN, Jamal. Testing emarketing strategies. In Aktuálne trendy v oblasti informatizácie spoločnosti : zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-2981-5, s. 7-11.