Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 199  
Vaša otázka: Heslá = "gastronómia"
  1. PELLEŠOVÁ, Pavlína et al. Product Innovation in a Hotel Restaurant: a Customer Research Case Study. In Ekonomika cestovného ruchu a podnikanie : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Bratislava : Katedra služieb a cestovného ruchu OBF EU, 2024. ISSN 2453-9988, 2024, roč. 16, č. 1, s. 75-85.
    článok

    článok

  2. GÁLL, Jozef. Effective Product Portfolio Management: Application of the Menu Engineering Method in the Selected Company. In Ekonomika cestovného ruchu a podnikanie : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Bratislava : Katedra služieb a cestovného ruchu OBF EU, 2024. ISSN 2453-9988, 2024, roč. 16, č. 1, s. 15-27. VEGA 1/0064/23.
    článok

    článok

  3. Digitálne platby sú kľúčovou súčasťou každého moderného podniku. In Instore : [Slovakia]. - Bratislava : Events & Publishing, 2023. ISSN 1336-2348, 2023, roč. 21, č. 6, s. 12-13.
    článok

    článok

  4. Gastronómia digitálne. In InBiznis : časopis nielen pre podnikateľov. - Bratislava : Slovak Business Agency, 2023. ISSN 2644-562x, 2023, č. 1, s. 30-33.
    článok

    článok

  5. ČVIRIK, Marián et al. Domestic versus Foreign Franchising Gastronomic Brand in the Context of Brand Trust. In Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment. International Joint Conference. Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment : Proceedings of 23th International Joint Conference, 18 - 19 May 2023, Prague, Czech Republic and Bratislava, Slovak Republic. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023. ISBN 978-80-225-5064-2, pp. 53-62. I-22-104-00.
    článok

    článok

  6. PLESNÍK, Pavol - BURDA, A. - SONNKOVÁ, Pavlína. Historické nálezy a ich využitie v tvorbe podujatí cestovného ruchu. In Aktuální problémy cestovního ruchu : „Historie jako součást produktů cestovního ruchu“. Mezinárodní konference. Aktuální problémy cestovního ruchu : „Historie jako součást produktů cestovního ruchu“ : recenzovaný sborník z mezinárodní konference, Jihlava, 15. března - 16. března 2023. - Jihlava : Vysoká škola polytechnická Jihlava, 2023. ISBN 978-80-88064-68-8, s. 233-242.
    článok

    článok

  7. LUKÁČ, Jozef - GALLO, Peter - BALOGOVÁ, Beáta. Financial Performance of Tourism Businesses under the Influence of Measures Related to COVID-19. - Registrovaný: Scopus. In GeoJournal of Tourism and Geosites. - Oradea : Oradea Editura Universităţii din Oradea. ISSN 2065-0817, 2023, vol. 46, no. 1, pp. 279-284. KEGA 027PU-4/2022.
    článok

    článok

  8. Hotelier : direct-mailový časopis pre majiteľov a riaditeľov hotelov, penziónov a reštaurácií. - Spracovaný v EKO-INDEX. Žilina : Direct press. 4x ročne. ISSN 1337-0545. Dostupné na : https://hotelier.sk/o-nas/
    časopis

    časopis

  9. KONRÁD, Michal. Krízy prajú odvážnym. In Hotelier : direct-mailový časopis pre majiteľov a riaditeľov hotelov, penziónov a reštaurácií. - Žilina : Direct press, 2022. ISSN 1337-0545, 2022, roč. 16, č. jar, s. 82-87.
    článok

    článok

  10. ULLEROVÁ, Natália - LISÁ, Lea. Hotelierstvo a gastronómia sa menia. Dočasne či trvalo? In Hotelier : direct-mailový časopis pre majiteľov a riaditeľov hotelov, penziónov a reštaurácií. - Žilina : Direct press, 2022. ISSN 1337-0545, 2022, roč. 16, č. jar, s. 24-31.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.