Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 62  
Vaša otázka: Heslá = "geomarketing"
  1. GODA, Natália. The Influence of Nation Branding on Tourism – How Slovakia Compares to Austria in Nation Branding. - Registrovaný: Scopus. In Revue Roumaine de Géographie. - Bucharest : Romanian Academy Publishing House. ISSN 1220-5311, 2021, vol. 65, no. 1, pp. 51-59 online. I-20-102-00.
    článok

    článok

  2. WENINGER, Sándor. Sustainable Place Marketing and Tourism: Aspects of Public Management in the Light of the First Wave of Covid-19. In Verejná správa a spoločnosť : [vedecký časopis]. - Košice : Fakulta verejnej správy Univerzity Pavla Jozefa Šafárika, 2021. ISSN 1335-7182, 2021, roč. 22, č. 1, s. 70-86.
    článok

    článok

  3. VAŇOVÁ, Anna. Trendy v rozvoji miest. 1. vydanie. Banská Bystrica : BELIANUM, 2021. 201 s. ISBN 978-80-557-1884-2. [Počet ex. : 2, z toho voľných 0, prezenčne 2]
  4. KITA, Pavol - KOLLÁR, Patrícia. Geomarketing in Food Retail. Reviewers: Miroslava Szarková, Mirosława Malinowska. 1st edition. Kraków : Towarzystwo Slowaków w Polsce, 2018. 133 s. [6,65 AH]. APVV-16-0232, VEGA 1/0066/18. ISBN 978-83-8111-048-8. [Počet ex. : 32, z toho voľných 29, prezenčne 3]
  5. VAŇOVÁ, Anna - VITÁLIŠOVÁ, Katarína - BORSEKOVÁ, Kamila. Prípadové štúdie z marketingu územia, z verejného a neziskového marketingu. Banská Bystrica : BELIANUM, 2017. 99 s. ISBN 978-80-557-1297-0. [Počet ex. : 2, z toho voľných 0, prezenčne 2]
  6. VAŇOVÁ, Anna - VITÁLIŠOVÁ, Katarína - BORSEKOVÁ, Kamila. Marketing územia. Banská Bystrica : BELIANUM, 2017. 97 s. ISBN 978-80-557-1296-3. [Počet ex. : 2, z toho voľných 0, prezenčne 2]
  7. VAŇOVÁ, Anna - VITÁLIŠOVÁ, Katarína - BORSEKOVÁ, Kamila. Place marketing, public and nonprofit marketing: case studies. Banská Bystrica : BELIANUM, 2017. 98 s. ISBN 978-80-557-1313-7. [Počet ex. : 3, z toho voľných 2, prezenčne 1]
  8. VAŇOVÁ, Anna - VITÁLIŠOVÁ, Katarína - BORSEKOVÁ, Kamila. Place marketing. Banská Bystrica : BELIANUM, 2017. 94 s. ISBN 978-80-557-1312-0. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  9. VANÍČEK, Jiří. Marketingová komunikace v turistické destinaci. In Marketing & komunikace. - Praha : Česká marketingová společnost, 2016. ISSN 1211-5622, 2016, roč. 26, č. 1, s. 14-15.
    článok

    článok

  10. KRIŽAN, František et al. Transformation of Retailing in Post-communist Slovakia in the Context of Globalization. - Registrovaný: Web of Science, Registrovaný: Scopus. In E + M. Ekonomie a management : vědecký ekonomický časopis. - Liberec : Ekonomická fakulta Technické univerzity v Liberci, 2016. ISSN 1212-3609, 2016, roč. 19, č. 1, s. 148-164.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.