Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 15  
Vaša otázka: Heslá = "katalógy reklamné"
  1. ČERVENKA, Peter. Regióny a gastronómia prostredníctvom projektu Slovak a Czech Discovery. In Informatizácia spoločnosti a jej interakcia so vzdelávacím systémom 2015. Medzinárodná vedecká konferencia. Informatizácia spoločnosti a jej interakcia so vzdelávacím systémom 2015 : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie : 17.9.2015 Bratislava. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2015. ISBN 978-80-225-4109-1, s. 7-11 CD-ROM. VEGA 1/0635/14. 1/0635/14, VEGA, Stav a perspektívy rozvoja trhu biopotravín, tradičných a regionálnych potravín na Slovensku.
    článok

    článok

  2. ŠKUTKOVÁ, Jana. Racionálne argumenty verzus emócie : uponáhľaný život mení pravidlá priameho marketingu. In Goodwill : mesačník o ekonomike, biznise a spoločnosti. - Bratislava : Goodwill, 2010. ISSN 1337-9798, 2010, roč. 2, č. Apríl, s. 54-55.
    článok

    článok

  3. SOCHŮREK, Milan. Význam katalogu jako nástroje prodeje. In TREND marketing : měsíčník pro marketingový management. - Praha : Economia, 2005. ISSN 1214-9594, Srpen 2005, roč. 2, č. 8.
    článok

    článok

  4. MAZÁG, Martin. Triangel konkuruje hypermarketom ? In Stratégie : marketing, reklama, online, médiá. - Bratislava : SANOMA MAGAZINES SLOVAKIA, 2005. ISSN 1335-2016, január 2005, roč. 12, č. 1, s. 14-15.
    článok

    článok

  5. HOLLAND, Heinrich. Direktmarketing. 2. vollst. überarb. und erw. Aufl. München : Verlag Vahlen, 2004. 410 s. ISBN 3-8006-3026-5. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]
  6. KRIŠTOFIČOVÁ, Dagmar. Prečo Ikea? Preto! In Profit : dvojtýždenník o ekonomike a spoločnosti. - Bratislava : TREND HOLDING, s.r.o., 2003. ISSN 1335-4620, 14.3.2003, č. 10-11, s. 24-25.
    článok

    článok

  7. BLOCH, Ladislav. Zásilkové služby na netu. In Marketing magazine. - Praha : Mladá fronta, 2002. ISSN 1211-7315, 2002, č. 11, s. 36 [čes. časť].
    článok

    článok

  8. Nákup na splátky - výhoda alebo východisko z núdze? In Stratégie v reklame, marketingu a médiách. - Strategie na Slovensku ; Bratislava, 1999. ISSN 1335-2016, November 1999, č. 11, s. 8.
    článok

    článok

  9. TYTYKALOVÁ, Halka. Problémy a otázniky zásielkového obchodu. In Obchod : stratégie v obchode a distribúcii. - Bratislava : Strategie na Slovensku, 1999. ISSN 1335-2008, 1999, č. 6, s. 22-23.
    článok

    článok

  10. KUBEČKOVÁ, Renata. Zásielkový predaj : novodobá obchodná aktivita na Slovensku. In Obchodné listy : mesačník pre úspešný predaj, Október 1998, roč. 5, č. 10, s. 23.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.