Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 1313  
Vaša otázka: Heslá = "maloobchod"
  1. KAPITÁN, Peter. Zákazník chce v obchode vždy viac. In Tovar & Predaj. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2024. ISSN 1805-0549, 1-2, č. 75, (2024.
    článok

    článok

  2. MURIN, Viliam. Data-driven Marketing and E-tailing in Retail Management. In EDAMBA 2023 : International Scientific Conference for Doctoral Students and Post-Doctoral Scholars. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2024. ISBN 978-80-225-5127-4, pp. 175-186.
    článok

    článok

  3. LACZKO, Martin. Začali sme nakupovať vo veľkom. In Obchod : marketing, retail, FMCG. - Bratislava : MAFRA, 2024. ISSN 1335-2008, 2024, roč. 29, č. 2, s. 6-8.
    článok

    článok

  4. KALIŠ, Richard. From Symbiosis to Independence: Investigating Changes in the Relationship between General Practitioners’ Presence and Pharmacies’ Market Size in Slovakia. - Registrovaný: Scopus. In Health Policy : The best evidence for better policies. - Clare : Elsevier Ireland. ISSN 0168-8510, 2024, vol. 143, pp. [1-5].
    článok

    článok

  5. KOZÁK, Tamás József - SOÓS, Gabriella - NESZMÉLYI, György Iván. New Trends of Omnichannel Operation in Retail Trade in the Visegrad Countries. In Visegrad Journal on Bioeconomy and Sustainable Development : International Scientific Journal. - Nitra : Slovak University of Agriculture in Nitra, 2023. ISSN 1339-3367, 2023, vol. 12, no. 1, s. 12-17.
    článok

    článok

  6. ŠELIGOVÁ, Markéta. Size and Profitability of Enterprises in the Czech Republic in Relation to Working Capital Management. In Acta academica karviniensia : vědecký recenzovaný časopis. - Karviná : Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta, 2023. ISSN 1212-415X, 2023, roč. 23, č. 1, s. 118-132.
    článok

    článok

  7. LEVY, Michael B. - GREWAL, Dhruv. Retailing Management. 11th Edition, International Student Edition. New York : McGraw Hill, 2023. 643 s. ISBN 978-1-265-07246-9. [Počet ex. : 2, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  8. Zmeny trhového prostredia ovplyvňujúce konkurencieschopnosť maloobchodných jednotiek v období digitalizácie. Recenzenti: Marian Reiff, Ľubomíra Strážovská. 1. vydanie. Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2023. 126 s. ISBN 978-80-223-5678-7.
  9. Economic and Business Administration Development: Scientific Currencies and Solutions. International Scientific-Practical Conference. Rozvytok ekonomiky ta biznes-administruvannja: naukovi tečiji ta riššenja. 1-e vydannja. Kyjiv : Nacionaľnyj aviacijnyj universytet, 2023. 585 s.
  10. KNIHOVÁ, Ladislava. Vítejte ve světě automatizovaných objednávek. In Marketing & komunikace : časopis české marketingové společnosti. - Praha : Česká marketingová společnost, 2023. ISSN 1211-5622, 2023, roč. 33, č. 3, s. 14-16.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.