Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 92  
Vaša otázka: Heslá = "neuromarketing"
  1. SPÁLOVÁ, Lucia - TAMÁS, Darázs. Neuromarketingový výskum efektivity strategickej komunikácie v štátnej správe. In Marketing & komunikace : časopis české marketingové společnosti. - Praha : Česká marketingová společnost, 2023. ISSN 1211-5622, 2023, roč. 33, č. 4, s. 18-19.
    článok

    článok

  2. FRANCOVÁ, Zuzana. Neuromarketing – The Connection between Neuroscience and Business. In Consumer Neuroscience - Innovative Approach to Optimizing Sustainable Business and Marketing Performance Based on Modern Intelligent Systems : Proceedings of the Scientific Project VEGA 1/0354/22. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023. ISBN 978-80-225-5096-3, pp. 42-55. VEGA 1/0354/22.
    článok

    článok

  3. Consumer Neuroscience - Innovative Approach to Optimizing Sustainable Business and Marketing Performance Based on Modern Intelligent Systems : Proceedings of the Scientific Project VEGA 1/0354/22. Proceedings of the Scientific Were Completed by: Peter Červenka ; reviewers: Anna Cierniak-Emerych, Aneta Vančová. 1st Edition. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023. 122 s. [9,11 AH]. VEGA 1/0354/22. ISBN 978-80-225-5096-3. [Počet ex. : 2, z toho voľných 1, prezenčne 1]
  4. ČVIRIK, Marián. Generation Z Music Perception in the Context of Sound Marketing. In Consumer Neuroscience - Innovative Approach to Optimizing Sustainable Business and Marketing Performance Based on Modern Intelligent Systems : Proceedings of the Scientific Project VEGA 1/0354/22. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023. ISBN 978-80-225-5096-3, pp. 17-26. VEGA 1/0354/22.
    článok

    článok

  5. ČERVENKA, Peter - KUCHTA, Martin. Predictive Modeling in Neuromarketing. In Consumer Neuroscience - Innovative Approach to Optimizing Sustainable Business and Marketing Performance Based on Modern Intelligent Systems : Proceedings of the Scientific Project VEGA 1/0354/22. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023. ISBN 978-80-225-5096-3, pp. 5-16. VEGA 1/0354/22.
    článok

    článok

  6. DAŇO, Ferdinand - HANULÁKOVÁ, Eva - KUKURA, Marek. Consumer Neuroscience and Neuromarketing as Platform for Biometric Statistics. In Consumer Neuroscience - Innovative Approach to Optimizing Sustainable Business and Marketing Performance Based on Modern Intelligent Systems : Proceedings of the Scientific Project VEGA 1/0354/22. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023. ISBN 978-80-225-5096-3, pp. 27-41. VEGA 1/0354/22.
    článok

    článok

  7. ARTYUKHOVA, Nadiia et al. Educational Marketing Tools on the Way to Costumer: Analogies with Approaches in Technical Systems Description. In Digitalization and Sustainability for Development Management: Economic, Social, and Environmental Aspects 2023. International Interdisciplinary Scientific Conference. 3rd International Interdisciplinary Scientific Conference “Digitalization and Sustainability for Development Management: Economic, Social, and Environmental Aspects” 2023 : London, UK, October 14-15, 2023. - Les Ulis : Édition Diffusion Presse Sciences, 2023. ISSN 2267-1242, pp. 1-16. VEGA 1/0392/23.
    článok

    článok

  8. HULA, Róbert. The Evaluation of a Successful Political Campaign Using Eye-Tracking As a Neuromarketing Method. In Studia commercialia Bratislavensia : Scientific Journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2023. ISSN 1339-3081, 2023, roč. 16, č. 1, s. 45-56. I-22-107-00.
    článok

    článok

  9. HULA, Róbert. Neuromarketing ako súčasť spotrebiteľskej neurovedy : dizertačná práca. Školiteľ: Eva Hanuláková. Bratislava, 2023. 193 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
    kniha

    kniha

  10. JUKIĆ, Dinko. Beyond Brand Image: A Neuromarketing Perspective. In Communication Today : Scientific Journal from the Mass Media and Marketing Communication Field. - Trnava : Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave, 2023. ISSN 1338-130X, 2023, vol. 14, no. 1, pp. 22-38.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.