Výsledky vyhľadávania
- ŠVEDA, Lukáš. Manažment a organizácia obchodného personálu firmy ako faktor tvorby etickej klímy vo vzťahoch zákazník - predávajúci : dizertačná práca. Školiteľ: Jaroslav Kita. Bratislava, 2013. 123 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
- KRESCANKOVÁ, Michaela. Nakupovanie priateľské generáciám ako zdroj konkurenčnej výhody. In EDAMBA 2013 : proceedings of the international scientific conference for doctoral students and young researchers : 14th november 2013, Bratislava, the Slovak Republic. - Bratislava : Publishing House EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3766-7, s. 822-832 [CD-ROM]. VEGA 1/0612/12. 1/0612/12, VEGA, Determinanty úrovne, štruktúry a tendencií v osobnej spotrebe a spotrebiteľskom správaní seniorov v kontexte cenovej a dôchodkovej politiky v SR.
- MAJERČÁK, Jozef - HÁMOŠ, Peter. Zákazník je základným článkom logistického reťazca. In Eurobiznis : mesačník o ekonomike, financiách a dianí v EÚ. - Bratislava : Versa Media, 2012. ISSN 1336-393X, 2012, roč. 12, č. 1-2, s. 44-45.
- MAJOROVÁ, Jana. Krycie meno Dr. Horák. In Zisk : riadenie - marketing - podnikanie. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2011. ISSN 1337-9151, 2011, č. 4, s. 40-41.
- GOLDMANN, Heinz M. Wie man Kunden gewinnt : das weltweit erfolgreichste Leitbuch moderner Verkaufspraxis. 14. Aufl. Berlin : Cornelsen Verlag, 2006. 293 s. ISBN 978-3-589-23623-7. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
- BALUŠKA, Marek. Ideme na veľtrh : výber, ciele a koncepcia účasti na veľtrhu. In Marketing magazine. - Praha : Mladá fronta, 2003. ISSN 1211-7315, 2003, č. 3, s. 16-17 [slov. časť].
- LYKOVÁ, Jana. Jak organizovat a řídit úspěšný prodej. Praha : Grada Publishing, 2002. 199 s. Manažer. ISBN 80-247-0205-3. [Počet ex. : 2, z toho voľných 1, prezenčne 1]
- Analýza príčin nedostatočnej flexibility trhu práce a návrhy opatrení na zvýšenie flexibility trhu práce. In MaF. Manažment, mzdy a financie : časopis pre ekonómov, podnikateľov, podniky a organizácie. - Bratislava : Ing. Miroslav Mračko, EPOS, 2001. ISSN 1335-9568, 2001, roč. 8, č. 22, s. 82-104.
- JOBBER, David - LANCASTER, Geoff. Management prodeje : prodejní techniky : komunikace se zákazníkem : jak organizovat obchodní zástupce : jak motivovat prodejní tým : merchandising. Překlad: Vilém Jungmann. Praha : Computer Press, 2001. 431 s. Praxe manažera. ISBN 80-7226-533-4. [Počet ex. : 3, z toho voľných 2, prezenčne 1]
- FOREJT, Rastislav. Stratégia úspešného uzavretia obchodu prostredníctvom obchodného zástupcu. In Stratégia obchodného partnerstva v komercionalizácii produktov : VEGA 5052. - Bratislava, 2001 : Vydavateľstvo EKONÓM. ISBN 80-225-1372-5, s. 62-66.