Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 217  
Vaša otázka: Heslá = "podnik obchodný"
  1. LIESKOVSKÁ, Vanda - PETROVČIKOVÁ, Katarína - RESHETNIKOVA, Iryna. Demographics of Business Enterprises in the Slovak Republic. In Marketing manažment, obchod, finančné a sociálne aspekty podnikania. Medzinárodná vedecká konferencia. Conference Proceeding of Research Papers of the 8th International Scientific Conference - Marketing Management, Trade, Financial and Social Aspects of Business - MTS 2023 : Košice (Slovakia) and Tarnobrzeg (Poland), September 21 -23, 2023. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023. ISBN 978-80-225-5088-8, pp. 123-132. VEGA 1/0561/21.
    článok

    článok

  2. ORESKÝ, Milan - REHÁK, Róbert. Finančné a cenové rozhodovanie v obchode. Recenzenti: Darina Saxunová, Miroslav Karlíček. 1. vydanie. Bratislava : Wolters Kluwer SR, 2023. 190 s. [11,7 AH]. ISBN 978-80-571-0575-6. [Počet ex. : 10, z toho voľných 1, prezenčne 3]
  3. POLLÁK, František et al. Analysis of E-consumer Behavior During the COVID-19 Pandemic. - Registrovaný: Scopus. In Intelligent Processing Practices and Tools for E-Commerce Data, Information, and Knowledge. - Cham : Springer Nature Switzerland, 2022. ISBN 978-3-030-78302-0. ISSN 2522-8595, pp. 95-114 online. VEGA 1/0240/20, VEGA 1/0140/21.
    článok

    článok

  4. ČERNÝ, Matej - HAMRANOVÁ, Anna - TÖRÖKOVÁ, Anikó. Výkonnosť vybraných podnikov využívajúcich e-commerce v kontexte rozhodovacích kritérií investorov. In International Scientific Conference COMPETITION. Proceedings of the 13th Annual International Scientific Conference COMPETITION. - Jihlava : College of Polytechnics Jihlava, 2022. ISBN 978-80-88064-56-5. ISSN 2788-0605 (online; pdf), pp. 100-110 online. VEGA 1/0767/21.
    článok

    článok

  5. TASÁRYOVÁ, Katarína. Analýza zdrojov majetku v obchodných spoločnostiach. In Mladá veda AIESA 2021. medzinárodná vedecká konferencia. Mladá veda AIESA 2021 : participácia doktorandov a mladých vedeckých pracovníkov na budovaní spoločnosti založenej na vedomostiach. - Bratislava : Letra Edu, 2021. ISBN 978-80-89962-88-4, s. 91-98 online. I-21-103-00.
    článok

    článok

  6. ROMANOVÁ, Anita - ČERNÝ, Matej. Conceptual Frameworks in the Field of IT Management: Preliminary Study. In 37th International Business Information Management Association Conference. Innovation Management and Information Technology Impact on Global Economy in the Era of Pandemic : Proceedings of the 37th International Business Information Management Association Conference. - Norristown : International Business Information Management Association (IBIMA), 2021. ISBN 978-0-9998551-6-4, pp. 5273-5281 online. VEGA 1/0388/20. 1/0388/20, VEGA, Manažment IT v podnikoch v SR: medzinárodné štandardy a normy verzus individuálne podnikové procesy.
    článok

    článok

  7. HOSSEINIFARD, Seyedmohammad et al. Effects of Customer Knowledge Management on Marketing Management and Results: Case Study in Business Companies, FARS. In European Scientific Journal. - Azores : European Scientific Institute and University of the Azores, 2020. ISSN 1857-7431, 2020, vol. 16, no. 16, pp. 244-254.
    článok

    článok

  8. Pidpryjemnyctvo, torhivlja, marketynh: stratehiji, technolohiji ta innovaciji. Mižnarodnoji naukovo-praktičnoji internet-konferenciji. Pidpryjemnyctvo, torhivlja, marketynh: stratehiji, technolohiji ta innovaciji : tezi dopovidej II mižnarodnoji naukovo-praktičnoji internet-konferenciji (Kijiv, 29 travnja 2019 roku). 1e vidannja. Kiev : Kyiv National University of Trade and Economics, 2019. online 160 s.
    elektronická kniha

    elektronická kniha

  9. ORESKÝ, Milan - REHÁK, Róbert. Finančná a ekonomická analýza obchodného podniku. Recenzenti: Eva Hanuláková, Dávid Lupták. 2. prepracované a doplnené vydanie. Bratislava : Wolters Kluwer SR, 2019. 198 s. [10,86 AH]. ISBN 978-80-571-0174-1. [Počet ex. : 21, z toho voľných 17, prezenčne 4]
  10. MATUŠOVIČOVÁ, Monika - ČIHOVSKÁ, Viera - PAVLIKOVÁ, Marta. Obchodný manažment : praktikum. Recenzenti: Eva Hanuláková, Dávid Lupták. 1. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2018. 213 s. [11,88 AH]. ISBN 978-80-225-4535-8. [Počet ex. : 12, z toho voľných 9, prezenčne 2]

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.