Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 16  
Vaša otázka: Heslá = "predmety spotreby dlhodobej"
  1. SODOMOVÁ, Eva - KRÁLIK, Miroslav. Household equipment of long-term consumption in the regions of Slovakia. In Przestrzenno-czasowe modelowanie i prognozowanie zjawisk gospodarczych : materialy z XXVIII Ogólnopolskiego seminarium naukowego zorganizowanego przez Zaklad teorii prognoz Katedry statystyki Akademii Ekonomicznej w Krakowie (Zakopane, 18-21 IV 2006 r.). - Kraków : Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej, 2007. ISBN 978-83-7252-353-2, s. 163-173.
    článok

    článok

  2. KRÁLIK, Miroslav. Analýza vybavenosti domácností SR predmetmi dlhodobej spotreby. In AIESA - participácia doktorandov na budovaní spoločnosti založenej na vedomostiach. Medzinárodná vedecká konferencia. AIESA 2006 : applied, informatics, econometrics, statistics, accounting. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2006.
    článok

    článok

  3. KNOŠKOVÁ, Ľubica - KOLLÁR, Vojtech. Transformácia trhu domácich spotrebičov v EÚ a zvyšovanie energetickej účinnosti. In Obchodné podnikanie v podmienkach teórie a praxe znalostnej ekonomiky : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2006. ISBN 80-225-2227-9, s. 653-658. VEGA 1/2635/05. 1/2635/05, VEGA, Trh - ATESTT. Transformácia a reforma hospodárstva, harmonizácia s EÚ - analýza tovarových, ekonomických a sociálnych dôsledkov na trh tovarov.
    článok

    článok

  4. RYBÁROVÁ, Silvia. Regionálne rozdiely v životných podmienkach domácností. In Práca a sociálna politika : odborno-metodický mesačník pre otázky zamestnanosti, trhu práce, sociálnych vecí a rodiny. - Bratislava : Výskumný ústav práce, sociálnych vecí a rodiny, 2002. ISSN 1210-5643, 2002, roč. 10, č. 7-8, s. 11-15.
    článok

    článok

  5. Ignis - od taktiky k stratégii. In Stratégie v reklame, marketingu a médiách. - Strategie na Slovensku ; Bratislava, 1999. ISSN 1335-2016, December 1999, č. 12, s. 11.
    článok

    článok

  6. SERDELOVÁ, Barbora. Vysávače nasávajú kreativitu. In Stratégie v reklame, marketingu a médiách. ISSN 1335-2016, Január 1999, č. 1, s. 38.
    článok

    článok

  7. RÁŽOVÁ, Milena. Aká je vybavenosť slovenských domácností? In Stratégie v reklame, marketingu a médiách : mesačník pre médiá, marketing a reklamu. ISSN 1335-2016, august 1998, č. 8, s. 7.
    článok

    článok

  8. Značka dodá zákazníkům jistotu. In Obchodník : Měsíčník Hospodářských novin pro prodej a distribuci zboží. ISSN 1210-6178, Červen 1998, roč. 6, č. 6, s. 15.
    článok

    článok

  9. ZAHRADNÍČEK, Stanislav. Měli jsme přehled, co vlastní české domácnosti? In Marketing & komunikace : časopis České marketingové společnosti. - Praha : Česká marketingová společnost, 1997. ISSN 1211-5622, 1997, roč. 8, č. 2, s. 18-19.
    článok

    článok

  10. PLACHKÝ, M. Tržní nájemné a co s ním souvisí. In Ekonom, 1992, č. 37, s. 27-28.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.