Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 137  
Vaša otázka: Heslá = "preferencie spotrebiteľské"
  1. Silnie postavenie privátnych značiek. In Instore : [Slovakia]. - Bratislava : Events & Publishing, 2024. ISSN 1336-2348, 2024, roč. 22, č. 3, s. 42-43.
    článok

    článok

  2. KOCÚROVÁ, Nina - HAJDUOVÁ, Zuzana - LASKOVSKÝ, Vladislav. Analysis of Consumer Preference in the Specific Terms of Sale. In Trendy vo využívaní štatistických metód v marketingu 2023. Konferencia. Trendy vo využívaní štatistických metód v marketingu 2023 : zborník príspevkov z konferencie. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023. ISBN 978-80-225-5057-4, s. 186-194.
    článok

    článok

  3. KAPITÁN, Peter. Pivný svet horkne. In Tovar & Predaj. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2023. ISSN 1805-0549, 5-6, č. 71, (2023.
    článok

    článok

  4. VIDOVÁ, Jarmila. Spotrebné výdavky domácností vo víre cenových šokov. In Monitor hospodárskej politiky : [vedecko popularizačný časopis]. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2023. ISSN 2453-9287, 2023, č. 1, s. 13-15.
    článok

    článok

  5. KAPITÁN, Peter. Hitom je funkčný čaj. In Tovar & Predaj. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2023. ISSN 1805-0549, 9-10, č. 73, (2023.
    článok

    článok

  6. KAPITÁN, Peter. Klasika je nadovšetko. In Tovar & Predaj. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2023. ISSN 1805-0549, 5-6, č. 71, (2023.
    článok

    článok

  7. KAPITÁN, Peter. Alternatívy si hľadajú cestu. In Tovar & Predaj. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2023. ISSN 1805-0549, 11-12, č. 74, (2023.
    článok

    článok

  8. Káva a čaj v nákupoch domácností. In Instore : [Slovakia]. - Bratislava : Events & Publishing, 2023. ISSN 1336-2348, 2023, roč. 21, č. 8, s. 34-35.
    článok

    článok

  9. Vyhľadávame kvalitné a značkové alkoholické nápoje. In Instore : [Slovakia]. - Bratislava : Events & Publishing, 2023. ISSN 1336-2348, 2023, roč. 21, č. 8, s. 36-38.
    článok

    článok

  10. ČVIRIK, Marián. Ethnocentric Tendencies of Consumer Behaviour and its Influence on the Perception of Private Labels. In Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment. International Joint Conference. Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment : Proceedings from 22th International Joint Conference, May 19 - 20, 2022, Prague, Czech Republic and Bratislava, Slovakia. - Praha : Oeconomica Publishing House, University of Economics, Prague, 2022. ISBN 978-80-245-2454-2. ISSN 2453-6113, pp. 1-9 online. I-22-104-00.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.