Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 100  
Vaša otázka: Heslá = "reputácia podniku"
  1. GERWALD, Frank. Reputation Management as the Basic for Sustainable Customer Relationships in the Insurance Industry : dizertačná práca. Školiteľ: Peter Dorčák. Bratislava, 2023. 116 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
    kniha

    kniha

  2. VILÁGI, Róbert. Výskum udržateľných foriem rozvoja podnikovej reputácie : dizertačná práca. Školiteľ: František Pollák. Bratislava, 2023. 118 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
    kniha

    kniha

  3. KONEČNÝ, Michal. Výskum vybraných ekonomicky významných faktorov podnikovej reputácie : dizertačná práca. Školiteľ: František Pollák. Bratislava, 2023. 113 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
    kniha

    kniha

  4. GERWALD, Frank. Influence of Factors on the Formation of Reputation in Insurance Companies. In EDAMBA 2022. International Scientific Conference for Doctoral Students and Post-Doctoral Scholars. EDAMBA 2022 : International Scientific Conference for Doctoral Students and Post-Doctoral Scholars. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023. ISBN 978-80-225-5042-0, pp. 118-127. VEGA 1/0240/20.
    článok

    článok

  5. GRANČIČOVÁ, Katarína - DUBCOVÁ, Gabriela. Enterprise Success Generated Trough the Quality Corporate Governance. In Sustainable Behaviour of Economics Entities : Proceedings of Scientific Papers. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023. ISBN 978-80-225-5072-7, pp. 20-29. VEGA 1/0836/21 (50%), KEGA 019EU-4/2022 (50%).
    článok

    článok

  6. GERWALD, Frank - DORČÁK, Peter. Analysis of the Reputation Management of Insurance Companies and Identification of Its Most Important Factors. In Ekonomika a manažment : vedecký časopis Fakulty podnikového manažmentu Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Bratislava : Nadácia Manažér, 2023. ISSN 2454-1028, 2023, roč. 20, č. 1, s. 24-38. CE0100090.
    článok

    článok

  7. RUMANKO, Boris. CSR aktivity pivovarov pôsobiacich na Slovensku - Case Study. In Projektové myslenie na Katedre manažmentu FPM EU v Bratislave. Vedecko-výskumný seminár. Projektové myslenie na Katedre manažmentu FPM EU v Bratislave : zborník abstraktov z vedecko-výskumného seminára. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023. ISBN 978-80-225-5115-1, s. 29-30. Visegrad Grant 22220149.
    článok

    článok

  8. NOVYSEDLÁK, Martin - DORČÁK, Peter. Usage of Virtual Reality in Slovakia in the Education and Healthcare Sector and Potential of Its Impact on Business Reputation. In Economics, Finance and Business Management 2023 : Economics, Management and Entrepreneurship in Digital Age 2023. International Scientific Conference. Economics, Finance and Business Management 2023 [EFAM 2023] : Economics, Management and Entrepreneurship in Digital Age 2023. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023. ISBN 978-80-225-5058-1, pp. 272-279. VEGA 1/0140/21.
    článok

    článok

  9. POLLÁK, František et al. Issue of Online Reputation of Electric Vehicles - Selected Views and Perspectives in the Context of Interyear Development. In 42nd International Conference on Organizational Science Development. Interdisciplinarity Counts. 42nd International Conference on Organizational Science Development : Interdisciplinarity Counts. - Maribor : University of Maribor University Press, 2023. ISBN 978-961-286-722-5, pp. 902-918. VEGA 1/0140/21, IVSUPS2305.
    článok

    článok

  10. POLLÁK, František - MARKOVIČ, Peter - DZILSKÁ, Zuzana. Brand Management Through the Coronavirus Crisis - Empirical Analysis of Changes in the Online Reputation of the Best Hospitals in the USA in the Period Before and During the Global Pandemic. In Global Business Conference 2023. Doing Business in a Disrupted World. Global Business Conference 2023 Proceedings : Doing Business in a Disrupted World, Sep 27th-30th 2023, Zagreb, Croatia. - Zagreb : Innovation Institute, 2023. ISSN 1848-2252, pp. 49-50. VEGA 1/0140/21.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.