Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 26  
Vaša otázka: Heslá = "riadenie vzťahov s dodávateľmi"
  1. HAAS, Oliver - MARKOVIČ, Peter. Negative Effects Caused by COVID-19 on Critical Path of Construction Projects. In Current Problems of the Corporate Sector 2021. International Scientific Conference. Current Problems of the Corporate Sector 2021 : 18th International Scientific Conference. - Paris : Édition Diffusion Presse Sciences, 2021. ISSN 2261-2424, pp. [1-12] online. VEGA 1/0240/20.
    článok

    článok

  2. ČÍŽ, Josef. Evaluation of Suppliers Using Digitalization. In Ekonomické spektrum : recenzovaný vedecký a odborný online časopis zameraný na nové trendy, teoretické a praktické otázky ekonómie a ekonomiky. - Mamer : ISEIA - Medzinárodná slovenská vzdelávacia inštitúcia a asociácia, 2020. ISSN 1336-9105, 2020, roč. 15, č. 2, s. 1-7.
    článok

    článok

  3. ČAMBALÍKOVÁ, Andrea - SZABO, Ľuboslav. Moderné trendy v manažmente - komparácia výsledkov s prieskumami vo svete. In Aktuálne trendy v manažmente : recenzovaný zborník vedeckých prác. - České Budějovice : Vysoká škola evropských a regionálních studií VŠERS, 2019. ISBN 978-80-7556-058-2, s. 186-194 CD-ROM. VEGA 1/0109/17.
    článok

    článok

  4. DELINOVÁ, Alena - TILL, Juraj - ŠTOFA, Tomáš. The Significance of Ratings in Business-to-Business Procurement. In Central European Conference in Finance and Economics. International Scientific Conference. Central European Conference in Finance and Economics (CEFE2017) : Proceedings of the 2nd International Scientific Conference : September 20 – 21, 2017, Herľany, Slovak Republic. - Košice : Technical University of Košice, 2017. ISBN 978-80-553-2906-2, pp. 147-153. APVV-15-0511.
    článok

    článok

  5. GONTKOVIČOVÁ, Barbora. Vplyv Industry 4.0 na riadenie dodávateľského reťazca. In Veda a výskum v univerzitnej praxi. Medzinárodný vedecký workshop. Veda a výskum v univerzitnej praxi : zborník z medzinárodného vedeckého workshopu konaného v dňoch 5.9.2017 - 7.9.2017 v Levočskej doline. - Košice : Human Retail Akadémia, 2017. ISBN 978-80-972757-0-9, s. 24-30 CD-ROM. VEGA 1/0251/17.
    článok

    článok

  6. JURKOVIČOVÁ, Lujza. Obchodné modely orientované na tvorbu viacnásobnej hodnoty pre zákazníka. In Prístupy k obchodným modelom v kontexte udržateľného rozvoja : vedecké state : VEGA 1/0282/15. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2017. ISBN 978-80-225-4393-4, s. 97-110.
    článok

    článok

  7. GRANČIČOVÁ, Katarína. Approaches in the area of marketing performance assessment. In Aktuálne problémy podnikovej sféry 2016. Medzinárodná vedecká konferencia. Aktuálne problémy podnikovej sféry 2016 : [recenzovaný] zborník vedeckých prác : medzinárodná vedecká konferencia, Bratislava, 5.-6.5.2016. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2016. ISBN 978-80-225-4245-6, s. 263-270 CD ROM. VEGA 1/0546/15. 1/0546/15, VEGA, Hodnotenie výkonnosti moderných marketingových prístupov a ich dosah na výkonnosť podniku.
    článok

    článok

  8. ZENDULKA, Lukáš. Managing Relationships with Stakeholders in the Company. - Registrovaný: Web of Science. In EDAMBA 2015 : the era of science diplomacy: implications for economics, business, management and related disciplines. International scientific conference. EDAMBA 2015 : conference proceedings : international scientific conference for doctoral students and post-doctoral scholars : the era of science diplomacy: implications for economics, business, management and related disciplines : University of Economics in Bratislava, Slovak Republic, 21 - 23 october 2015. - Bratislava : Publishing House EKONÓM, 2015. ISBN 978-80-225-4200-5, s. 957-968 CD-ROM. VEGA 1/0282/15.
    článok

    článok

  9. DANESHJO, Naqibullah - KRAVEC, Michal. Marketingový informačný systém a jeho moduly. In Transfer inovácií : špecializovaný elektronický časopis zameraný na vedecko-technické výstupy grantových a podnikových inovačných stratégií. - Košice : Ústav manažmentu, priemyslu a digitálneho inžinierstva a Katedra automobilovej výroby. ISSN 1337-7094, 2015, č. 32, s. 151-154 online.
    článok

    článok

  10. DANESHJO, Naqibullah. Supply chain management processes. In Transfer inovácií : špecializovaný elektronický časopis zameraný na vedecko-technické výstupy grantových a podnikových inovačných stratégií. - Košice : Ústav manažmentu, priemyslu a digitálneho inžinierstva a Katedra automobilovej výroby. ISSN 1337-7094, 2015, č. 32, s. 126-129 online.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.