Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 1927  
Vaša otázka: Heslá = "správanie spotrebiteľa"
  1. KAPITÁN, Peter. Mliečne výrobky sa ustálili. In Tovar & Predaj. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2024. ISSN 1805-0549, 3-4, č. 76, (2024.
    článok

    článok

  2. SMITH, Andrew. Consumer Behaviour and Analytics. 2nd Edition. Abingdon : Routledge/Taylor & Francis Group, 2024. 213 s. ISBN 978-1-032-38834-2. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  3. RASHEDI, Jonas. Customer Insights : Kundenbedürfnisse und Konsumentenverhalten verstehen. Wiesbaden : Springer Gabler, 2024. 135 s. ISBN 978-3-658-43391-8. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  4. MAAS, Maximilian. Home Office as a Result of the Covid-19 Pandemic and its Implications for the Sales Strategies of the German Hospitality Industry. In EDAMBA 2023. International Scientific Conference for Doctoral Students and Post-Doctoral Scholars. EDAMBA 2023 : International Scientific Conference for Doctoral Students and Post-Doctoral Scholars. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2024. ISBN 978-80-225-5127-4, s. 138-152.
    článok

    článok

  5. KAPITÁNOVÁ, Tatiana. Veľká noc bude bohatšia. In Tovar & Predaj. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2024. ISSN 1805-0549, 1-2, č. 75, (2024.
    článok

    článok

  6. KAPITÁN, Peter. Čo sa stalo s trendmi z obdobia pandémie. In Tovar & Predaj. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2024. ISSN 1805-0549, 3-4, č. 76, (2024.
    článok

    článok

  7. Potrebu udržateľného života chápe 90 % slovákov. Úskalím môže byť strata pohodlia. In Instore : [Slovakia]. - Bratislava : Events & Publishing, 2024. ISSN 1336-2348, 2024, roč. 22, č. 1, s. 12.
    článok

    článok

  8. KAPITÁN, Peter. Spotrebiteľ chce od nápoja viac. In Tovar & Predaj. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2024. ISSN 1805-0549, 3-4, č. 76, (2024.
    článok

    článok

  9. MOTHERSBAUGH, David L. - BARDI KLEISER, Susan - HAWKINS, Del I. Consumer Behavior : Building Marketing Strategy. 15th Edition, International Student Edition. New York : McGraw Hill, 2024. 824 s. ISBN 978-1-266-11476-2. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  10. PETRENKO, Yuliya - BOÓR, Matej. Role of Sentiment in Households’ Financial Decision Making during the COVID-19 Pandemic: Survey from Empirical Research. In Abstract Book of 3nd ICENSOS 2024 : Abstract Book of 3rd International Conference on Engineering, Natural and Social Sciences ICENSOS 2024. - Konya : All Sciences Academy, 2024. ISBN 978-625-6314-06-1, p. 266.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.