Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 482  
Vaša otázka: Heslá = "stratégia obchodná"
  1. Obchod : marketing, retail, FMCG. - Spracovaný v EKO-INDEX. Bratislava : MAFRA. 6x ročne. ISSN 1335-2008
    Obchod

    časopis

  2. MAŤO, Vladimír. Optimalizovať pomáha krátenie trás aj digitalizácia. In Systémy logistiky. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2024. ISSN 1214-4827, Január-Marec 2024, roč. 20, č. 98, s. 24-25.
    článok

    článok

  3. MAAS, Maximilian. Home Office as a Result of the Covid-19 Pandemic and its Implications for the Sales Strategies of the German Hospitality Industry. In EDAMBA 2023. International Scientific Conference for Doctoral Students and Post-Doctoral Scholars. EDAMBA 2023 : International Scientific Conference for Doctoral Students and Post-Doctoral Scholars. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2024. ISBN 978-80-225-5127-4, s. 138-152.
    článok

    článok

  4. FERENČÍKOVÁ, Soňa - GRACHOVÁ, Dagmar. Shared Service Centers in the Central and Eastern Europe: Literature Review. - Registrovaný: Scopus. In Journal of Eastern European and Central Asian Research. - Saint-Louis : IEECA ̶ Istitute of Eastern Europe and Central Asia. ISSN 2328-8272, 2024, vol. 11, no. 2, pp. 188-201. VEGA 1/0270/22.
    článok

    článok

  5. ŠEVČÍKOVÁ, Renáta. Vplyv environmentálnych faktorov na obchodné stratégie a inovácie: cesta k udržateľnejšiemu podnikaniu. In Významné aspekty udržateľného rozvoja II. : zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023. ISBN 978-80-225-5091-8, s. 141-149. VEGA 1/0398/22.
    článok

    článok

  6. JAROSSOVÁ, Malgorzata Agnieszka - FECKOVÁ, Katarína - GUBÍNIOVÁ, Katarína. Business Initiatives in Product Packaging: Challenges Towards Eco-Friendly Solutions. In Významné aspekty udržateľného rozvoja II. : zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023. ISBN 978-80-225-5091-8, s. 49-55. VEGA 1/0398/22.
    článok

    článok

  7. MATUŠOVIČOVÁ, Monika. Spoločenská zodpovednosť a udržateľnosť v luxusnom segmente. In Významné aspekty udržateľného rozvoja II. : zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023. ISBN 978-80-225-5091-8, s. 84-91. VEGA 1/0398/22.
    článok

    článok

  8. ŠÁŠKY, Michael. Current Trends in Sustainable Marketing and its Near Future in Europe. In Consumer Neuroscience - Innovative Approach to Optimizing Sustainable Business and Marketing Performance Based on Modern Intelligent Systems : Proceedings of the Scientific Project VEGA 1/0354/22. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023. ISBN 978-80-225-5096-3, pp. 97-107. VEGA 1/0354/22.
    článok

    článok

  9. SMORADA, Marián et al. Predictive Financial Analysis as a Tool for Business Management. - Registrovaný: Scopus, Registrovaný: Web of Science. In Tem Journal: Technology, Education, Management, Informatics : Journal of the Association for Information Communication Technologies, Education and Science. - Novi Pazar : UIKTEN. ISSN 2217-8309, 2023, vol. 12, no. 1, pp. 147-155. VEGA 1/0240/20, VEGA 1/0140/21.
    článok

    článok

  10. KORČOKOVÁ, Marína. Kritéria výberu značky generácie Y a Z. In Studia commercialia Bratislavensia : Scientific Journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2023. ISSN 1339-3081, 2023, roč. 16, č. 2, s. 106-125. KEGA 029EU-4/2022.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.