Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 47  
Vaša otázka: Heslá = "tovar drogeristický"
  1. Silnie postavenie privátnych značiek. In Instore : [Slovakia]. - Bratislava : Events & Publishing, 2024. ISSN 1336-2348, 2024, roč. 22, č. 3, s. 42-43.
    článok

    článok

  2. Prinesieme vlastné značky aj vernostný program. In Tovar & Predaj. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2024. ISSN 1805-0549, 3-4, č. 76, (2024.
    článok

    článok

  3. KOZIK, Natalia - CHOLEWA-WÓJCIK, Agnieszka - JAROSSOVÁ, Malgorzata Agnieszka. Consumers’ Opinions on the Usefulness, Understandability, and Reliability of Product Claims on Natural Cosmetics Packaging. In Humanities and Social Sciences : [Research Journal]. - Rzeszow : Publishing House of Rzeszów University of Technology. ISSN 2300-5327, 2024, vol. 31, no. 1, pp. 77-91.
    článok

    článok

  4. KAPITÁN, Peter. Ekodrogéria má potenciál rásť. In Tovar & Predaj. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2024. ISSN 1805-0549, 7-8, č. 78, (2024.
    článok

    článok

  5. KAPITÁNOVÁ, Tatiana. Zelenej drogérii rastie publikum. In Tovar & Predaj. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2023. ISSN 1805-0549, 7-8, č. 72, (2023.
    článok

    článok

  6. KOPČANOVÁ, Anna. Drogéria Rossmann nevylúčila expanziu na Slovensko. In Obchod : marketing, retail, FMCG. - Bratislava : MAFRA, 2023. ISSN 1335-2008, 2023, roč. 28, č. 5, s. 14-16.
    článok

    článok

  7. KAPITÁNOVÁ, Tatiana. Drogéria sa viac zelená. In TaPmag : tovar & predaj. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2021. ISSN 1805-0549, 7-8, č. 60, (2021.
    článok

    článok

  8. ZÁLEŽÁKOVÁ, Eliška. Mydlinka : ekologická drogéria. In Metamorfózy startupov na ceste za podnikateľským úspechom : recenzovaný zborník prípadových štúdií. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2020. ISBN 978-80-225-4767-3, s. 79-81 online.
    článok

    článok

  9. Na vlnách paniky a upokojenia. In Obchod : marketing, retail, FMCG. - Bratislava : MAFRA, 2020. ISSN 1335-2008, 2020, roč. 25, č. 3, s. 21.
    článok

    článok

  10. GARASOVÁ, Petra. Význam dizajnu pri spotrebiteľskom rozhodovaní v produktovej kategórii mydlá a mydlové výrobky. In MERKÚR 2018. International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists. MERKÚR 2018 : The Proceedings of the International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists, November 29–30, 2018, (Bratislava, Slovak Republic). - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2018. ISBN 978-80-225-4554-9, s. 81-90 CD-ROM. VEGA 1/0543/18.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.