Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 14  
Vaša otázka: Heslá = "veľkopredajne"
  1. HINKOVÁ-DIBARBOROVÁ, Andrea. Malé predajne strácajú dych. In Obchod : maloobchod, veľkoobchod, distribúcia. - Bratislava : SANOMA MAGAZINES SLOVAKIA, 2005. ISSN 1335-2008, február 2005, roč. 10, č. 2, s. 14-16.
    článok

    článok

  2. ČAPKOVÁ, Anna. Hriechy a hriešky : obchodné centrá sú výhodné pre kupujúceho aj predávajúceho. In Slovenský výber : mesačník manažmentu obchodu. - Bratislava : SON MEDIA, 2002. ISSN 1335-9266, 2002, roč. 6, č. 9, s. 28-29.
    článok

    článok

  3. TYTYKALOVÁ, Halka. Nakupovanie v hypermarketoch. In Profit : týždenník o ekonomike, podnikaní a peniazoch. - Bratislava : Horizont Slovakia, 2001. ISSN 1335-4620, 25.5.2001, č. 21, s. 28-29.
    článok

    článok

  4. TYTYKALOVÁ, Halka. Zmeny vo veľkom. In Profit : týždenník o ekonomike, podnikaní a peniazoch. - Bratislava : A-HA, public, 2000. ISSN 1335-4620, 3.11.2000, č. 45, s. 28-29.
    článok

    článok

  5. TYTYKALOVÁ, Halka. Zaplať a odnes si. In Profit : týždenník o ekonomike, podnikaní a peniazoch. - Bratislava : A-HA, public, 2000. ISSN 1335-4620, 8.2.2000, č. 6, s. 28-29.
    článok

    článok

  6. KLÁNOVÁ, Eva. Bobr slaví třicátiny. In Moderní obchod : časopis pro úspěch v prodeji. - České a slovenské odborné nakladatelství ; Praha, 2000. ISSN 1210-4094, 2000, č. 4, s. 17-18.
    článok

    článok

  7. Danubia - prvé obchodné centrum v Bratislave. In Moderní obchod : časopis pro úspěch v prodeji. - České a slovenské odborné nakladatelství ; Praha, 2000. ISSN 1210-4094, 2000, č. 9, s. 20-21.
    článok

    článok

  8. VIESTOVÁ, Kristína. Názvoslovie jednotlivých typov predajní. In Vybrané problémy obchodnej a marketingovej terminológie : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej na počesť Prof. Marty Kulčákovej, CSc. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 1999. ISBN 80-225-1185-4, s. 66-68.
    článok

    článok

  9. HRUBEŠOVÁ, Kateřina. Wal-Mart naťahuje ruky po Európe. In Stratégie v reklame, marketingu a médiách : mesačník pre médiá, marketing a reklamu. ISSN 1335-2016, September 1998, č. 9, s. 17.
    článok

    článok

  10. Trh DO-IT-YOURSELF zažívá explozi. In Obchodník : Měsíčník Hospodářských novin pro prodej a distribuci zboží. ISSN 1210-6178, Duben 1998, roč. 6, č. 4, s. 24-25.
    kniha

    kniha


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.