Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 58  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu = "^eu_un_auth 0091272^"
  1. SCHULZE, Susanne. Standortmarketing als Instrument der Unternehmensführung und die Wirkung von Großereignissen. In Aktuálne problémy podnikovej sféry 2018 : zborník vedeckých prác. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2018. ISBN 978-80-225-4536-5, s. 937-945 online. VEGA 1/0100/13 (50%), I-15-102-00 (50%). 1/0100/13, VEGA, Skúmanie dopadov aktuálnych javov svetovej ekonomiky na marketingové aktivity firiem.
    článok

    článok

  2. KUBICA, Milan - ŠVEJDOVÁ, Nikola. Znalec a hodnotenie hospodárnosti vynakladania NFP. In Aktuálne problémy podnikovej sféry 2017. Medzinárodná vedecká konferencia. Aktuálne problémy podnikovej sféry 2017 : [recenzovaný] zborník vedeckých prác : medzinárodná vedecká konferencia, Handlová - Ráztočno, Slovensko, 17.-18.5.2017. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2017. ISBN 978-80-225-4422-1, s. 638-644 CD-ROM. VEGA 1/0100/13, I-15-102-00. 1/0100/13, VEGA, Skúmanie dopadov aktuálnych javov svetovej ekonomiky na marketingové aktivity firiem.
    článok

    článok

  3. ŠVEJDOVÁ, Nikola - ŠVEJDOVÁ, Natália. Social Innovations and Their Application in Companies. In The research of the relationship between social innovation and the economy of an enterprise in order to increase the competitiveness of the business entity : proceedings of scientific papers. - Brno : Munipress, 2017. ISBN 978-80-210-8854-2, s. 92-100. VEGA 1/0100/13 (50%), I-15-102-00 (50%). 1/0100/13, VEGA, Skúmanie dopadov aktuálnych javov svetovej ekonomiky na marketingové aktivity firiem.
    článok

    článok

  4. KUBICA, Milan. History and Evolution of the Term "Social Innovations". In The research of the relationship between social innovation and the economy of an enterprise in order to increase the competitiveness of the business entity : proceedings of scientific papers. - Brno : Munipress, 2017. ISBN 978-80-210-8854-2, s. 70-80. VEGA 1/0784/15 (50%), I-15-102-00 (50%). 1/0784/15, VEGA, Skúmanie vzťahu sociálnych inovácií a ekonomiky podniku za účelom zvyšovania konkurencieschopnosti podnikateľského subjektu.
    článok

    článok

  5. RYBÁROVÁ, Daniela - ŠTETKA, Peter. Meranie výkonosti v kontexte manažmentu rizika. In Ekonomika, financie a manažment podniku - rok 2015 : zborník vedeckých prác pri príležitosti 75. výročia založenia Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2016. ISBN 978-80-225-4280-7, s. [1-7] CD-ROM. VEGA 1/0844/15, 50 %, I-15-102-00, 50%. 1/0844/15, VEGA, Diagnostika podnikových procesov v kontexte šedej ekonomiky.
    článok

    článok

  6. ŠTETKA, Peter. Hybridný model estimácie budúcich výnosov z trhovej realizácie produktových inovácií. In Variácie procesu objektivizácie v ekonomickom znalectve : zborník vedeckých statí. - Žilina : EDIS - vydavateľstvo Žilinskej univerzity, 2015. ISBN 978-80-554-1091-3, s. 160-168 [CD -ROM]. I-15-102-00 (100%). I-15-102-00, IGP, Alternatívne modely difúzie produktových inovácií.
    článok

    článok

  7. ŠTETKA, Peter. Farby a ich vplyv na zákazníka. Bratislava, 2015. [2,61 NS]. I-15-102-00, VEGA 1/0546/15. Dostupné na : <https://peterstetka.wordpress.com/2015/10/10/farby-a-ich-vplyn-na-zakaznika/> I-15-102-00, IGP, Alternatívne modely difúzie produktových inovácií.
  8. ŠTETKA, Peter. Technológia verzus človek v obchode. Bratislava, 2015. [2,03 NS]. I-15-102-00, VEGA 1/0546/15. Dostupné na : <https://peterstetka.wordpress.com/2015/10/03/technologia-clovek/> I-15-102-00, IGP, Alternatívne modely difúzie produktových inovácií.
  9. ŠTETKA, Peter. Mobilné bankové aplikácie, novodobý nástroj konkurencie. Bratislava, 2015. [2,13 NS]. I-15-102-00, VEGA 1/0546/15. Dostupné na : <https://peterstetka.wordpress.com/2015/10/05/mobilne-bankove-aplikacie-novodoby-nastroj-konkurencie/> I-15-102-00, IGP, Alternatívne modely difúzie produktových inovácií.
  10. ŠVEJDOVÁ, Nikola - ŠTETKA, Peter. Event marketing ako nový trend v marketingovej komunikácii. In Alternatívne modely difúzie produktových inovácií na trhoch EÚ. Vedecký seminár z Týždňa vedy. Alternatívne modely difúzie produktových inovácií na trhoch EÚ : zborník abstraktov z vedeckého seminára KPH pri príležitosti Týždňa vedy 2015 : 5. november 2015 Bratislava. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2015. ISBN 978-80-225-4175-6, s. 7-8 CD-ROM. I-15-102-00 (50%), VEGA 1/0546/15 (50%). I-15-102-00, IGP, Alternatívne modely difúzie produktových inovácií.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.