Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 58  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu = "^eu_un_auth 0091272^"
  1. SCHULZE, Susanne. Standortmarketing als Instrument der Unternehmensführung und die Wirkung von Großereignissen. In Aktuálne problémy podnikovej sféry 2018 : zborník vedeckých prác. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2018. ISBN 978-80-225-4536-5, s. 937-945 online. VEGA 1/0100/13 (50%), I-15-102-00 (50%). 1/0100/13, VEGA, Skúmanie dopadov aktuálnych javov svetovej ekonomiky na marketingové aktivity firiem.
    článok

    článok

  2. KUBICA, Milan - ŠVEJDOVÁ, Nikola. Znalec a hodnotenie hospodárnosti vynakladania NFP. In Aktuálne problémy podnikovej sféry 2017. Medzinárodná vedecká konferencia. Aktuálne problémy podnikovej sféry 2017 : [recenzovaný] zborník vedeckých prác : medzinárodná vedecká konferencia, Handlová - Ráztočno, Slovensko, 17.-18.5.2017. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2017. ISBN 978-80-225-4422-1, s. 638-644 CD-ROM. VEGA 1/0100/13, I-15-102-00. 1/0100/13, VEGA, Skúmanie dopadov aktuálnych javov svetovej ekonomiky na marketingové aktivity firiem.
    článok

    článok

  3. ŠVEJDOVÁ, Nikola - ŠVEJDOVÁ, Natália. Social Innovations and Their Application in Companies. In The research of the relationship between social innovation and the economy of an enterprise in order to increase the competitiveness of the business entity : proceedings of scientific papers. - Brno : Munipress, 2017. ISBN 978-80-210-8854-2, s. 92-100. VEGA 1/0100/13 (50%), I-15-102-00 (50%). 1/0100/13, VEGA, Skúmanie dopadov aktuálnych javov svetovej ekonomiky na marketingové aktivity firiem.
    článok

    článok

  4. KUBICA, Milan. History and Evolution of the Term "Social Innovations". In The research of the relationship between social innovation and the economy of an enterprise in order to increase the competitiveness of the business entity : proceedings of scientific papers. - Brno : Munipress, 2017. ISBN 978-80-210-8854-2, s. 70-80. VEGA 1/0784/15 (50%), I-15-102-00 (50%). 1/0784/15, VEGA, Skúmanie vzťahu sociálnych inovácií a ekonomiky podniku za účelom zvyšovania konkurencieschopnosti podnikateľského subjektu.
    článok

    článok

  5. RYBÁROVÁ, Daniela - ŠTETKA, Peter. Meranie výkonosti v kontexte manažmentu rizika. In Ekonomika, financie a manažment podniku - rok 2015 : zborník vedeckých prác pri príležitosti 75. výročia založenia Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2016. ISBN 978-80-225-4280-7, s. [1-7] CD-ROM. VEGA 1/0844/15, 50 %, I-15-102-00, 50%. 1/0844/15, VEGA, Diagnostika podnikových procesov v kontexte šedej ekonomiky.
    článok

    článok

  6. ŠTETKA, Peter. Cultural Impact on Inovations Diffusion Across the European Markets. - Registrovaný: Web of Science. In Globalization and its socio-economic consequences. International scientific conference. Globalization and its socio-economic consequences : 15th International scientific conference, 7th-8th october 2015, Rajecke Teplice, Slovak Republic. - Žilina : University of Žilina, 2015. ISBN 978-80-8154-145-2, pp. 779-791. VEGA 1/0100/13, 50%, I-15-102-00, 50%. 1/0100/13, VEGA, Skúmanie dopadov aktuálnych javov svetovej ekonomiky na marketingové aktivity firiem.
    článok

    článok

  7. ŠLOSÁR, Róbert. Metódy využívané pri neuromarketingovom výskume. In Ekonomika, financie a manažment podniku IX. : zborník vedeckých statí pri príležitosti Týždňa vedy a techniky. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2015. ISBN 978-80-225-4145-9, [S. 1-6] CD-ROM. I-15-102-00 50%, VEGA 1/0100/13 50%. I-15-102-00, IGP, Alternatívne modely difúzie produktových inovácií.
    článok

    článok

  8. ŠTETKA, Peter - MAJTÁN, Štefan. Hypotézy interkulturálneho výskumu difúzie produktových inovácií. In Konkurencieschopnosť podnikov v etape oživovania globálnych trhov. Vedecký seminár. Konkurencieschopnosť podnikov v etape oživovania globálnych trhov : zborník abstraktov z vedeckého seminára KPH : 4.-6. jún 2015 Horný Smokovec. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2015. ISBN 978-80-225-4115-2, s. 45-50 CD-ROM. I-15-102-00 (50 percent), VEGA 1/0100/13 (50 percent). I-15-102-00, IGP, Alternatívne modely difúzie produktových inovácií.
    článok

    článok

  9. ŠLOSÁR, Róbert. Keď sa reklama "nepodarí". In Marketing Lounge : nezávislá nezisková open-source internetová stránka venovaná problematike súčasných a budúcich trendov v marketingu. - San Francisco : WordPress Foundation, 2015, 2015, č. 12, s. [1-3] [1,39 NS] online. I-15-102-00 (50%), VEGA 1/0546/15 (50%). I-15-102-00, IGP, Alternatívne modely difúzie produktových inovácií.
    článok

    článok

  10. ŠLOSÁR, Róbert. Náš zákazník náš pán alebo žeby nie? In Marketing Lounge : nezávislá nezisková open-source internetová stránka venovaná problematike súčasných a budúcich trendov v marketingu. - San Francisco : WordPress Foundation, 2015, 2015, č. 12, s. [1-7] [3,94 NS] online. I-15-102-00 (50%), VEGA 1/0546/15 (50%). I-15-102-00, IGP, Alternatívne modely difúzie produktových inovácií.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.