Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 3  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu = "^eu_un_auth p0051377^"
  1. ALTOBELLI, Claudia Fantapié. Marktforschung : Methoden, Anwendungen, Praxisbeispiele. 3. vollständig überarbeitete Auflage. Konstanz : UVK Verlagsgesellschaft ; München : UVK/Lucius, 2017. 495 s. UTB Betriebswirtschaft, 8342. ISBN 978-3-8252-8721-4. [Počet ex. : 2, z toho voľných 0, prezenčne 2]
  2. BERNDT, Ralph - ALTOBELLI, Claudia Fantapié - SANDER, Matthias. Mezinárodní marketingový management. Brno : Computer Press, 2007. viii, 360 s. Business books. ISBN 978-80-251-1641-8. [Počet ex. : 3, z toho voľných 0, prezenčne 3]
  3. BERNDT, Ralph - ALTOBELLI, Claudia Fantapié - SANDER, Matthias. Internationale Marketing-Politik. Berlin : Springer, 1997. 442 s. ISBN 3-540-63322-7. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.