Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 3  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu = "^eu_un_auth 0091470^"
  1. VOKOUNOVÁ, Dana. Využitie faktorovej analýzy pri odhaľovaní skrytých štruktúr. In Trendy budovania a riadenia značky. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2011. ISBN 978-80-223-3168-5, s. 122-129. VEGA 1/1051/11. 1/1051/11, VEGA, Analýza strategických procesov budovania a riadenia značky v kontexte homogenizácie a individualizácie potrieb spotrebiteľov.
    článok

    článok

  2. VILČEKOVÁ, Lucia. Využitie data miningových techník v marketingových aktivitách podnikov. In Aktuálne pohľady na konkurencieschopnosť a podnikanie - nové výzvy : zborník [recenzovaných] vedeckých prác. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3200-6, s. 547-551. VEGA 1/1051/11. 1/1051/11, VEGA, Analýza strategických procesov budovania a riadenia značky v kontexte homogenizácie a individualizácie potrieb spotrebiteľov.
    článok

    článok

  3. MIKLOŠÍK, Andrej. Vybrané komponenty budovania značky v prostredí e-biznisu. In Trendy budovania a riadenia značky 1. vydanie : zborník príspevkov v rámci projektu VEGA 1/1051/11. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2011. ISBN 978-80-223-3168-5, s. 64-71. VEGA 1/1051/11. 1/1051/11, VEGA, Analýza strategických procesov budovania a riadenia značky v kontexte homogenizácie a individualizácie potrieb spotrebiteľov.
    článok

    článok



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.