Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 127  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu = "^eu_un_auth p0029304^"
  1. CHEIPESH, Vitaliia. Možnosti zefektívnenia zahraničnoobchodných aktivít firiem : diplomová práca. Školiteľ: Mária Andrejčíková. Košice, 2013. 82 s.
    kniha

    kniha

  2. JANŠOVÁ, Tatiana. Rozhodnutie o vstupe na zahraničné trhy : diplomová práca. Školiteľ: Mária Andrejčíková. Košice, 2013. 95 s.
    kniha

    kniha

  3. PRISTAŠOVÁ, Zuzana. Analýza konkurencieschopnosti firmy pôsobiacej v medzinárodnom prostredí : diplomová práca. Školiteľ: Mária Andrejčíková. Košice, 2013. 80 s.
    kniha

    kniha

  4. RUSINKO, Miroslav. Spoločenská zodpovednosť firiem - aplikácia na konkrétnu firmu pôsobiacu v regióne : diplomová práca. Školiteľ: Mária Andrejčíková. Košice, 2013. 65 s.
    kniha

    kniha

  5. ČIŽMÁRIK, Richard. Analýza postavenia Slovenskej republiky v globalizujúcom sa svete : bakalárska práca. Školiteľ: Mária Andrejčíková. Košice, 2013. 45 s.
    kniha

    kniha

  6. ANDREJČÍKOVÁ, Mária. Vývoj a perspektívy priamych zahraničných investícií na Slovensku. In Slovenská a Česká republika po dvadsiatich rokoch : recenzovaný vedecký (nekonferenčný) zborník. - Podhájska : Východoeurópska agentúra pre rozvoj, 2013. ISBN 978-80-89608-09-6, s. 5-17.
    článok

    článok

  7. ANDREJČÍKOVÁ, Mária. Predikčné metódy v marketingu. In Riešené projekty - terminologické a odborné problémy : elektronický zborník abstraktov z odborného workshopu : [3. 7. 2013, Košice, Slovensko]. - Košice : Katedra marketingu a obchodu PHF EU, 2013. ISBN 978-80-225-3660-8, s. 5. VEGA 1/0906/11. 1/0906/11, VEGA, Spoločenská zodpovednosť firiem v kotexte strategického marketingového nástroja v uzavretom cykle potravinového reťazca.
    článok

    článok

  8. URBLÍKOVÁ, Daniela - ANDREJČÍKOVÁ, Mária. Nástroje marketingovej komunikácie pri predaji bioproduktov. In Marketing a marketingová komunikácia II (vybrané aspekty, pohľady a trendy) : recenzovaný vedecký (nekonferenčný) zborník. - Podhájska : Východoeurópska agentúra pre rozvoj, 2013. ISBN 978-80-89608-11-9, s. 163-173. VEGA 1/0906/11. 1/0906/11, VEGA, Spoločenská zodpovednosť firiem v kotexte strategického marketingového nástroja v uzavretom cykle potravinového reťazca.
    článok

    článok

  9. ANDREJČÍKOVÁ, Mária. Analysis of Selected Aspects of Foreign Direct Investment in the Slovak Economy. In Przedsiębiorstwo & Finanse. - Białystok : Wydawnictwo Wyższej Szkoly Finansów i Zarządzania, 2013. ISSN 2084-1361, 2013, nr. 3, s. 5-14.
    článok

    článok

  10. HARDOŇOVÁ, Lucia. Analýza vývozného obchodného prípadu konkrétnej firmy : diplomová práca. Školiteľ: Mária Andrejčíková. Košice, 2013. 113 s.
    kniha

    kniha


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.