Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 22  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu = "^eu_un_auth 0028572^"
  1. RYŠAVÝ, Matúš. Rozhodovanie pri vstupe na zahraničné trhy : bakalárska práca. Školiteľ: Nikoleta Benciová. Bratislava, 2012. 38 s.
    kniha

    kniha

  2. BENCIOVÁ, Nikoleta. Marketingové stratégie vstupu na zahraničný trh : dizertačná práca. Školiteľ: Dagmar Lesáková. Bratislava, 2012. 140 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
    kniha

    kniha

  3. HEGEDUS, Erik. Riziká pri vstupe na zahraničný trh : bakalárska práca. Školiteľ: Nikoleta Benciová. Bratislava, 2012. 48 s.
    kniha

    kniha

  4. HRUŠOVSKÁ, Dominika. Vplyv kultúry na marketing organizácie : bakalárska práca. Školiteľ: Nikoleta Benciová. Bratislava, 2012. 53 s.
    kniha

    kniha

  5. MATRKOVÁ, Ľubica. Štandardizácia vs. adaptácia marketingového mixu na zahraničnom trhu : bakalárska práca. Školiteľ: Nikoleta Benciová. Bratislava, 2012. 62 s.
    kniha

    kniha

  6. SZÖCS, Gabriel. Internacionalizácia v marketingu : bakalárska práca. Školiteľ: Nikoleta Benciová. Bratislava, 2012. 52 s.
    kniha

    kniha

  7. HORNÍK, Matúš. Formy vstupu na zahraničné trhy : bakalárska práca. Školiteľ: Nikoleta Benciová. Bratislava, 2012. 69 s.
    elektronická kniha

    elektronická kniha

  8. BENCIOVÁ, Nikoleta. Eklektická paradigma vo vzťtahu k ostatným teóriám priamych zahraničných investícií. In Vedecké state Obchodnej fakulty 2011 : [zborník]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3326-3, s. 1-10. VEGA 1/0652/10. 1/0652/10, VEGA, Dynamické aspekty nákupného správania populácie SR v podmienkach ekonomickej nestability.
    článok

    článok

  9. BENCIOVÁ, Nikoleta. Lokalizácia ako alternatíva ku globalizácii. In Trendy nákupného a spotrebiteľského správania zákazníkov v podmienkach ekonomickej nestability : zborník vedeckých statí z riešenia výskumného projektu VEGA 1/0652/10. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3247-1, s. 69-78.
    článok

    článok

  10. STAHOVCOVÁ, Martina. Komparácia marketingového mixu organizácie na domácom a zahraničnom trhu : bakalárska práca. Školiteľ: Nikoleta Benciová. Bratislava, 2011. 64 s.
    kniha

    kniha


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.