Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 23  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu = "^eu_un_auth 0002427^"
  1. DAŇO, Ferdinand et al. Distribúcia : distribúcia v marketingu : distribučný manažment. Recenzenti: Milan Oreský, Miroslav Karlíček, Ivan Bzdúšek. 1. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2022. 327 s. [18,48 AH]. ISBN 978-80-225-4962-2. [Počet ex. : 18, z toho voľných 15, prezenčne 2]
  2. KÁČEROVÁ, Marianna. Marketing spoločnosti Mercedes-Benz v čase krízy a v súčasnosti : bakalárska práca. Školiteľ: Ivan Bzdúšek. Bratislava, 2012. 53 s.
    kniha

    kniha

  3. NOVÁKOVÁ, Katarína. Meranie imidža : bakalárska práca. Školiteľ: Ivan Bzdúšek. Bratislava, 2012. 48 s.
    kniha

    kniha

  4. ZNAMENÁK, Filip. Nové trendy v e-commerce : bakalárska práca. Školiteľ: Ivan Bzdúšek. Bratislava, 2012. 55 s.
    kniha

    kniha

  5. POLÁČKOVÁ, Andrea. Etika v marketingu : bakalárska práca. Školiteľ: Ivan Bzdúšek. Bratislava, 2012. 45 s.
    kniha

    kniha

  6. HANZALOVÁ, Silvia. Faktory vplývajúce na imidž spoločnosti a následne na nákupné rozhodovanie zákazníkov : bakalárska práca. Školiteľ: Ivan Bzdúšek. Bratislava, 2012. 50 s.
    kniha

    kniha

  7. TULEJOVÁ, Jana. Obchodný personál ako významný faktor tvorby imidža v maloobchode : bakalárska práca. Školiteľ: Ivan Bzdúšek. Bratislava, 2012. 58 s.
    kniha

    kniha

  8. BZDÚŠEK, Ivan. Imidž vybranej maloobchodnej spoločnosti : dizertačná práca. Školiteľ: Ferdinand Daňo. Bratislava, 2012. 146 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
    kniha

    kniha

  9. BZDÚŠEK, Ivan. Factors affecting the image of the Slovak retail chains in the minds of the young generation customers and the evaluation of the image COOP Jednota. In EDAMBA 2011 : proceedings of international scientific conference for doctoral students and young researchers : 29th-30th September, 2011 Bratislava. - Bratislava : Publishing House EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3265-5, s. 133-141. VEGA 1/0333/11. 1/0333/11, VEGA, Moderné metódy a prístupy v marketingovom manažmente.
    článok

    článok

  10. BZDÚŠEK, Ivan. Želaný imidž, vnímaný imidž a skutočnosť. In Moderné metódy a prístupy v marketingovom manažmente : zborník vedeckých statí z riešenia vedeckého projektu VEGA 1/0333/11. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3307-2, s. 77-98. VEGA 1/0333/11. 1/0333/11, VEGA, Moderné metódy a prístupy v marketingovom manažmente.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.