Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 48  
Vaša otázka: Vydavateľ = "CQ Press"
  1. EAST, Robert et al. Consumer Behaviour : Applications in Marketing. 4th Edition. Los Angeles : SAGE, 2022. 357 s. ISBN 978-1-5297-3083-8. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  2. CHI, Guangqing - ZHU, Jun. Spatial Regression Models for the Social Sciences. Los Angeles : SAGE, 2020. 243 s. ISBN 978-1-5443-0207-2. [Počet ex. : 2, z toho voľných 0, prezenčne 0]
    kniha

    kniha

  3. MOOIJ, Marieke de. Consumer Behavior & Culture : Consequence for Global Marketing and Advertising. 3rd Edition. Los Angeles : SAGE, 2019. 451 s. ISBN 978-1-5443-1816-5. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  4. COGHLAN, David - RAMI SHANI, Abraham B. Conducting Action Research for Business and Management Students. 1st Edition. Los Angeles : SAGE, 2018. 126 s. Mastering Business Research Methods Series. ISBN 978-1-5264-0478-7. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  5. YIN, Robert K. Case Study Research and Applications : [Design and Methods]. 6th Edition. Los Angeles : SAGE, 2018. 319 s. ISBN 978-1-5063-3616-9. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  6. NORTHOUSE, Peter G. Leadership : theory and practice. 7th ed. Los Angeles : SAGE Publications, 2016. 494 s. ISBN 978-1-4833-1753-3. [Počet ex. : 3, z toho voľných 0, prezenčne 3]
  7. Public health research methods. Los Angeles : SAGE, 2015. 785 s. ISBN 978-1-4522-4133-3. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  8. WHEELAN, Susan A. Creating effective teams : a guide for members and leaders. 5th ed. Los Angeles : SAGE, 2015. 155 s. ISBN 978-1-4833-4612-0. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]
  9. BILLINGS, Andrew C. - BUTTERWORTH, Michael L. - TURMAN, Paul D. Communication and sport : surveying the field. 2nd ed. Los Angeles : SAGE Publications, 2015. 387 s. ISBN 978-1-4522-7913-8. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  10. ROBINS, Garry. Doing social network research : network based research design for social scientists. Los Angeles : SAGE Publications, 2015. 261 s. ISBN 978-1-4462-7613-6. [Počet ex. : 2, z toho voľných 0, prezenčne 2]

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.