Výsledky vyhľadávania
- ORESKÝ, Milan - HASPROVÁ, Mária. Cena v marketingu. Recenzenti: Gabriela Bartáková Pajtinková, Monika Stanková. 1. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2022. 196 s. [10,97 AH]. ISBN 978-80-225-4957-8. [Počet ex. : 12, z toho voľných 9, prezenčne 2]
- LIPIANSKA, Júlia - HASPROVÁ, Mária. Cena v marketingu : praktikum. 2. vyd. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2007. 131 s. ISBN 978-80-225-2335-6. [Počet ex. : 10, z toho voľných 7, prezenčne 3]
- LIPIANSKA, Júlia - HASPROVÁ, Mária. Cena v marketingu : praktikum. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2005. 131 s. ISBN 80-225-2017-9. [Počet ex. : 9, z toho voľných 8, prezenčne 1]
- ŽÁK, Štefan. Recenzia publikácie Lipianska, J. - Hasprová, M.: Cena v marketingu - praktikum. In Mladý ekonóm 2005 : znalostná ekonomika - piliere, ciele, stratégie. - Hronský Beňadik : Netri, 2005. ISBN 80-89202-05-5, s. 131-132. Recenzia na: Cena v marketingu : praktikum / Júlia Lipianska, Mária Hasprová. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2005. - ISBN 80-225-2017-9.
- LIPIANSKA, Júlia. Cena v marketingu : vybraté problémy. Bratislava : Vydavateľstvo Ekonóm, 2002. 116 s. ISBN 80-225-1488-8. [Počet ex. : 11, z toho voľných 10, prezenčne 1]
- LIPIANSKA, Júlia. Cena v marketingu : vybrané problémy. Bratislava : Vydavateľstvo Ekonóm, 1999. 93 s. ISBN 80-225-1085-8. [Počet ex. : 3, z toho voľných 2, prezenčne 1]
- LIPIANSKA, Júlia. Cena v marketingu. In Hospodárska a menová transformácia v stredoeurópskych krajinách : Medzinárodná vedecká konferencia. Bratislava 11.-13.10.1995. - Bratislava : Ekonomická univerzita, 1995, s. 106.