Výsledky vyhľadávania
- CHRISTOPHORYOVÁ, Ľubica. Aké sú nové vízie reklamy? In Stratégie : marketing, reklama, online, médiá. - Bratislava : SANOMA MAGAZINES SLOVAKIA, 2005. ISSN 1335-2016, november 2005, roč. 12, č. 11, s. 30-31.
- CHRISTOPHORYOVÁ, Ľubica. Zaskočí "ad-skipping" TV reklamu ? In Stratégie : marketing, reklama, online, médiá. - Bratislava : SANOMA MAGAZINES SLOVAKIA, 2005. ISSN 1335-2016, máj 2005, roč. 12, č. 5, s. 27.
- CHRISTOPHORYOVÁ, Ľubica. Summit suma sumarum. In Stratégie : marketing, reklama, online, médiá. - Bratislava : SANOMA MAGAZINES SLOVAKIA, 2005. ISSN 1335-2016, marec 2005, roč. 12, č. 3, s. 17.
- CHRISTOPHORYOVÁ, Ľubica. Ako agentúry pomohli Tatrám ? In Stratégie : marketing, reklama, online, médiá. - Bratislava : SANOMA MAGAZINES SLOVAKIA, 2005. ISSN 1335-2016, február 2005, roč. 12, č. 2, s. 26-27.