Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 5  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu = "^eu_un_auth p0024555^"
  1. CHURCHILL, Gilbert A. Marketing Research : Methodological Foundations. 6. ed. Fort Worth : The Dryden Press, 1995. 1117 s. ISBN 0-03-098366-5. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  2. CHURCHILL, Gilbert A. - FORD, Neil M. - WALKER, Orwille C. Sales Force Management : Planning, Implementation, and Control. 3. ed. Homewood : Irwin, 1990. 845 s. [Počet ex. : 2, z toho voľných 2, prezenčne 0]
  3. CHURCHILL, Gilbert A. Basic Marketing Research. 1. ed. New York : Dryden Press, 1988. 765 s. ISBN 0-03-007278-6. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]
  4. CHURCHILL, Gilbert A. - FORD, Neil M. - WALKER, Orville C. Sales Force Management : Planning, Implementation, and Control. 2. ed. Homewood : Irwin, 1985. 755 s. ISBN 0-256-03184-3. [Počet ex. : 4, z toho voľných 4, prezenčne 0]
  5. CHURCHILL, Gilbert A. - FORD, Neil M. - WALKER, Orville C. Sales Force Management : Planning, Implementation, and Control. 1. ed. Homewood : Irwin, 1981. 606 s. ISBN 0-256-02531-2. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.