Výsledky vyhľadávania
- AAKER, David A. - KUMAR, V. - DAY, George S. Marketing research. 8. ed. Hoboken : John Wiley & Sons, Inc., 2004. 774 s. ISBN 0-471-45168-1. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
- DAY, George S. - SCHOEMAKER, Paul J. H. Neváhajte a inovujte. In Trend : týždenník o hospodárstve a podnikaní. - Bratislava : TREND Holding, 2001. ISSN 1335-0684, 11. júla 2001, roč. 11, č. 28.
- AAKER, David A. - DAY, George S. Marketing Research. 4. ed. New York : Wiley and Sons, 1990. 739 s. ISBN 0-471-61351-7. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]
- DAY, George S. Analysis for strategic market decisions. St. Paul : West Publishing Company, 1986. 259 s. West series on strategic market decisions. ISBN 0-314-85227-1. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]
- Consumerism : Search for the Consumer Interest. 4. ed. New York ; London : The Free Press : Collier Macmillan Publ., 1982. 500 s. ISBN 0-02-900150-1. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]
- AAKER, David A. - DAY, George S. Marketing Research : Private and Public Sector Decisions. 1. ed. New York : John Wiley and Sons, 1980. 628 s. Wiley Series in Marketing. ISBN 0-471-00059-0. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]