Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 1150  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu = "^eu_un_auth 0000452^"
  1. BACULÁKOVÁ, Kristína. Kreatívny priemysel v EÚ: Nové výzvy v ére post-covidu : habilitačná prednáška : odbor habilitačného konania a inauguračného konania: obchod a marketing v odbore ekonómia a manažment. 1. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2024. 54 s. ISBN 978-80-225-5126-7. [Počet ex. : 2, z toho voľných 0, prezenčne 2]
  2. GREŠŠ, Martin. Postavenie Indie vo svetovej ekonomike : inauguračná prednáška : odbor inauguračného konania: obchod a marketing (v odbore ekonómia a manažment). 1. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2024. 96 s. ISBN 978-80-225-5137-3. [Počet ex. : 2, z toho voľných 0, prezenčne 2]
  3. Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment. International Joint Conference. Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment : 24th International Joint Conference : Proceedings : 23 - 24 May 2024, Bratislava, Slovakia - Prague, Czech Republic. 1st Edition. Praha : Nakladatelství Oeconomica, 2024. 194 s. ISBN 978-80-245-2512-9. ISSN 2453-6113.
    elektronická kniha

    elektronická kniha

  4. KUCHTA, Martin. Strategické aspekty zdrojov návštevnosti webstránok : habilitačná prednáška : odbor habilitačného konania a inauguračného konania: obchod a marketing v odbore ekonómia a manažment. 1. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023. 63 s. ISBN 978-80-225-5108-3. [Počet ex. : 2, z toho voľných 0, prezenčne 2]
  5. RICHNÁK, Patrik. Vízie, iniciatívy a perspektívy elektromobility a jej vplyv na predajcov osobných automobilov na Slovensku v dynamike nízkouhlíkovej dopravy : habilitačná prednáška : odbor habilitačného konania a inauguračného konania: Obchod a marketing v odbore ekonómia a manažment. 1. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023. 146 s. ISBN 978-80-225-5098-7. [Počet ex. : 2, z toho voľných 0, prezenčne 2]
  6. Studia commercialia Bratislavensia : Scientific Journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave [elektronický zdroj]. - Spracovaný v EKO-INDEX, Recenzovaný, Registrovaný: Index Copernicus. Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave. 4x ročne. Dostupné na : <https://scb.euba.sk/index.php/pages> ISSN 1339-3081.
    elektronický časopis

    elektronický časopis

  7. Sprievodca štúdiom na Obchodnej fakulte Ekonomickej univerzity v Bratislave : akademický rok 2023/2024. 1. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023. 136 s. ISBN 978-80-225-5077-2. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]
  8. Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment. International Joint Conference. Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment : 23th International Joint Conference, 18 - 19 May 2023, Prague, Czech Republic and Bratislava, Slovak Republic : Book of Abstracts . Reviewers: Jarolím Antal, Eduard Baumöhl ... [et al.]. 1st Edition. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023. 51 s. ISBN 978-80-225-5065-9.
    elektronická kniha

    elektronická kniha

  9. Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment. International Joint Conference. Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment : Proceedings of 23th International Joint Conference, 18 - 19 May 2023, Prague, Czech Republic and Bratislava, Slovak Republic. Compiled by: Ivan Hlavatý ; reviewers: Jarolím Antal, Eduard Baumöhl ... [et al.]. 1st Edition. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023. 289 s. [21,72 AH]. ISBN 978-80-225-5064-2.
    elektronická kniha

    elektronická kniha

  10. KUCHTA, Martin. Identifikácia a optimalizácia zdrojov návštevnosti webstránky : monografia. Recenzenti: Miroslav Karlíček, Radek Tahal. 1. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023. 131 s. [6,89 AH]. KEGA 029EU-4/2022. ISBN 978-80-225-5063-5. [Počet ex. : 9, z toho voľných 7, prezenčne 2]

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.