Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 11  
Vaša otázka: Názvové údaje = "Faktory a determinanty podnikateľského prostredia jednotného európskeho trhu"
  1. ČIHOVSKÝ, Martin. Koncepcia európskeho marketingu ako súčasť globálneho marketingového prístupu. In Faktory a determinanty podnikateľského prostredia jednotného európskeho trhu : zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. ISBN 978-80-225-2717-0, s. 59-71.
    článok

    článok

  2. Faktory a determinanty podnikateľského prostredia jednotného európskeho trhu : zborník vedeckých statí. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. 93 s. VEGA 1/0251/08. ISBN 978-80-225-2717-0. 1/0251/08, VEGA, Skúmanie faktorov a determinantov európskeho podnikateľského prostredia a marketingové stratégie pre slovenské podniky na jednotnom trhu EÚ s podporou špecifického marketingového inštrumentária. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  3. ČIHOVSKÁ, Viera. Determinanty podnikateľského prostredia jednotného európskeho trhu. In Faktory a determinanty podnikateľského prostredia jednotného európskeho trhu : zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. ISBN 978-80-225-2717-0, s. 7-21.
    článok

    článok

  4. LIPIANSKA, Júlia. Vybrané faktory tvorby cien na jednotnom trhu Európskej únie. In Faktory a determinanty podnikateľského prostredia jednotného európskeho trhu : zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. ISBN 978-80-225-2717-0, s. 22-28.
    článok

    článok

  5. VOKOUNOVÁ, Dana. Segmentácia krajín Európskej únie podľa názorov mladých ľudí týkajúcich sa zamestnanosti. In Faktory a determinanty podnikateľského prostredia jednotného európskeho trhu : zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. ISBN 978-80-225-2717-0, s. 29-40.
    článok

    článok

  6. MATUŠOVIČOVÁ, Monika. Internacionalizácia a koncentrácia obchodných štruktúr. In Faktory a determinanty podnikateľského prostredia jednotného európskeho trhu : zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. ISBN 978-80-225-2717-0, s. 41-48.
    článok

    článok

  7. MIŽIČKOVÁ, Ivana. Možnosti rozvoja marketingu ziskových a neziskových organizácií v dôsledku ich spolupráce - výsledky prieskumu. In Faktory a determinanty podnikateľského prostredia jednotného európskeho trhu : zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. ISBN 978-80-225-2717-0, s. 49-58.
    článok

    článok

  8. HVIZDOVÁ, Eva, ml. Znalosti - primárna konkurenčná výhoda podnikov. In Faktory a determinanty podnikateľského prostredia jednotného európskeho trhu : zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. ISBN 978-80-225-2717-0, s. 72-78.
    článok

    článok

  9. KOVÁČOVÁ, Jana. Prístupy k problematike konkurencieschopnosti. In Faktory a determinanty podnikateľského prostredia jednotného európskeho trhu : zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. ISBN 978-80-225-2717-0, s. 79-85.
    článok

    článok

  10. RUBANINSKÁ, Kamila. Proces sponzoringu. In Faktory a determinanty podnikateľského prostredia jednotného európskeho trhu : zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. ISBN 978-80-225-2717-0, s. 86-93.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.