Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 5  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu = "^eu_un_auth p0064065^"
  1. FILIPOVÁ, Alena - MOKREJŠOVÁ, Veronika - ZEMAN, Jiří. Changes in the Retail Market Structure Through the Prism of Consumer Behaviour. In Studia commercialia Bratislavensia : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2021. ISSN 1339-3081, 2021, roč. 14, č. 2, s. 124-140 online.
    článok

    článok

  2. FILIPOVÁ, Alena. Umění prodávat. 2. přeprac. a rozšíř. vyd. Praha : Grada Publishing, a.s., 2006. 180 s. Manažer. ISBN 80-247-1699-2. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  3. VIESTOVÁ, Kristína et al. Lexikón obchodu (1) : trh, obchod, tovar. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2006. 316 s. VEGA 1/0478/03 Unifikácia terminológie obchodnovedných disciplín ako predpoklad harmonizácie ekonomickej terminológie v rámci integračných procesov v podmienkach príprav SR na vstup do EÚ. ISBN 80-225-2131-0. [Počet ex. : 6, z toho voľných 4, prezenčne 2]
  4. VIESTOVÁ, Kristína et al. Lexikón obchodu (2) : predajňa, obchodný podnik. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2006. 261 s. VEGA 1/0478/03 "Unifikácia terminológie obchodnovedných disciplín ako predpoklad harmonizácie ekonomickej terminológie v rámci integračných procesov v podmienkach príprav SR na vstup do EÚ". ISBN 80-225-2131-0. [Počet ex. : 6, z toho voľných 4, prezenčne 2]
  5. REZEK, Jiří - FILIPOVÁ, Alena. Umění prodávat. Praha : GRADA, 2000. 163 s. Poradce. ISBN 80-7169-905-5. [Počet ex. : 2, z toho voľných 2, prezenčne 0]


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.