Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 8  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu = "^eu_un_auth p0056598^"
  1. FUKNOVÁ, Mária. Sú všetky benzíny rovnaké? In Stratégie v reklame, marketingu a médiách. - Strategie na Slovensku ; Bratislava, 2000. ISSN 1335-2016, Október 2000, č. 10, s. 8-9.
    článok

    článok

  2. FUKNOVÁ, Mária. Pod krídlami Electroluxu. In Stratégie v reklame, marketingu a médiách. - Strategie na Slovensku ; Bratislava, 2000. ISSN 1335-2016, August 2000, č. 8, s. 9.
    článok

    článok

  3. FUKNOVÁ, Mária. P and G so zmenenou organizačnou štruktúrou. In Stratégie v reklame, marketingu a médiách. - Strategie na Slovensku ; Bratislava, 2000. ISSN 1335-2016, Máj 2000, č. 5, s. 9.
    článok

    článok

  4. FUKNOVÁ, Mária. Keď mliekareň vyrába džúsy. In Stratégie v reklame, marketingu a médiách. - Strategie na Slovensku ; Bratislava, 2000. ISSN 1335-2016, Marec 2000, č. 3, s. 16.
    článok

    článok

  5. FUKNOVÁ, Mária. Firma Scholl je minulosťou, značka zostáva. In Stratégie v reklame, marketingu a médiách. - Strategie na Slovensku ; Bratislava, 1999. ISSN 1335-2016, December 1999, č. 12, s. 8.
    článok

    článok

  6. FUKNOVÁ, Mária. Kam kráča vývoj slovenského obchodu? In Stratégie v reklame, marketingu a médiách. - Strategie na Slovensku ; Bratislava, 1999. ISSN 1335-2016, August 1999, č. 8, s. 9.
    článok

    článok

  7. FUKNOVÁ, Mária. Trendy v medzinárodnom marketingu. In Stratégie v reklame, marketingu a médiách. - Strategie na Slovensku ; Bratislava, 1999. ISSN 1335-2016, August 1999, č. 8, s. 16-17.
    článok

    článok

  8. FUKNOVÁ, Mária. Bonaqua nie je sóda. In Stratégie v reklame, marketingu a médiách. - Strategie na Slovensku ; Bratislava, 1999. ISSN 1335-2016, August 1999, č. 8, s. 12.
    článok

    článok



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.