Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 2  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu = "^eu_un_auth 0046612^"
  1. ŠIMOROVÁ, Lenka - FUZÁKOVÁ, Iveta. Vplyv hospodárskej krízy na marketingový mix maloobchodnej skupiny COOP. In Globalizácia ako fenomén vplývajúci na medzinárodné stratégie trhových subjektov v období hospodárskej krízy : zborník príspevkov riešiteľov projektu mladých vedeckých pracovníkov č. 2316077. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2012. ISBN 978-80-225-3539-7, s. 22-24.
    článok

    článok

  2. FUZÁKOVÁ, Iveta. Vplyv hospodárskej krízy na marketingový mix vybranej spoločnosti : bakalárska práca. Školiteľ: Lenka Šimorová. Bratislava, 2012. 47 s.
    kniha

    kniha



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.