Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 6  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu = "^eu_un_auth 0014168^"
  1. GAŠAJ, Michal. Priamy marketing, jeho faktory a formy, ich využitie na trhu spotrebiteľa v SR : dizertačná práca. Škol. Helena Labská. Bratislava, 2008. 195 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
    kniha

    kniha

  2. GAŠAJ, Michal. Význam a budúcnosť konkurenčného spravodajstva ako jedného z nástrojov prežitia podnikateľských subjektov. In 4. ročník mezinárodní Baťovy konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky : CD s recenzovanými příspěvky. - Zlín : Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2008. ISBN 978-80-7318-664-7.
    článok

    článok

  3. GAŠAJ, Michal. Konkurenčné spravodajstvo a jeho význam pre existenciu podnikateľských subjektov. In Marketingové spravodajstvo orientované na konkurenciu z pohľadu teórie a praxe : zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2007. ISBN 978-80-225-2470-4, s. 17-25.
    článok

    článok

  4. GAŠAJ, Michal. Nové trendy správania a rozhodovania spotrebiteľa. In Mladá veda 2007 : medzinárodná vedecká konferencia mladých vedeckých pracovníkov a doktorandov na tému: Ekonomika a manažment. - Nitra : Slovenská poľnohospodárska univerzita v Nitre, 2007. ISBN 978-80-8069-970-3, s. 410-412.
    článok

    článok

  5. GAŠAJ, Michal. Vplyv životného štýlu a zbližovania kultúr na zmeny správania a rozhodovania slovenského spotrebiteľa. In Merkúr 2007 : výsledky vedeckej práce mladých vedeckých pracovníkov. - Bratislava : [Obchodná fakulta EU], 2007. ISBN 978-80-225-229-08, s. 203-208. IGP č. 2316060: "Úloha a postavenie konkurenčného spravodajstva v marketingových informačných systémoch slovenských firiem".
    článok

    článok

  6. GAŠAJ, Michal. Moderný priamy marketing. In Merkúr 2006. Medzinárodná vedecká konferencia. Merkúr 2006 : výsledky vedeckej práce mladých vedeckých pracovníkov. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2006. ISBN 80-225-2290-2, s. 128-136.
    článok

    článok



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.