Výsledky vyhľadávania
- GREGOROVÁ, Elena - PASHKUS, Vadim - PASHKUS, Natalia. Makroekonomická stratégia prechodu na trhovú ekonomiku v Slovenskej republike a v Ruskej federácii. In Ekonomicko-manažérske spektrum : vedecký časopis Fakulty prevádzky a ekonomiky dopravy spojov Žilinskej univerzity v Žiline. - Žilina : Fakulta prevádzky a ekonomiky dopravy a spojov Žilinskej univerzity, 2012. ISSN 1337-0839, 2012, roč. 6, č. 1, s. 13-25.
- GREGOROVÁ, Elena. Inovácie - rizikový faktor podnikateľských aktivít. In Produktivita a inovácie : časopis pre stredný a vrcholový manažment. - Žilina : SLCP, 2012. ISSN 1335-5961, 2012, roč. 13, č. 2, s. 40-41.
Vanda Lieskovská
Lieskovská Vanda EUBPHFKMR - Katedra marketingu a obchodu PHF
Marketing & komunikace. Roč. 11, č. 2 (2000), s. 13-14. - Praha : Česká marketingová společnost, 2000. ISSN 1211-5622
rozpis článkov z periodík
slovenčina
Česká republika
339.138 - Marketing
marketing * vyučovanie * školy vysoké * univerzity * ekonómia * predmety učebné * Podnikovohospodárska fakulta Ekonomickej univerzity v Košiciach
Výučba marketingu na Podnikovohospodárskej fakulte Ekonomickej univerzity (PHF EU) so sídlom v Košiciach. Väzby marketingových predmetov vyučovaných na PHF EU. Skúsenosti s aktívnou formou výučby.
ČLÁNKY - GREGOROVÁ, Elena. Kvalitné ľudské zdroje-základ konkurenčnej schopnosti podniku. In E + M. Ekonomie a management : vědecký ekonomický časopis. - Liberec : Technická univerzita v Liberci, Hospodářská fakulta, 2007. ISSN 1212-3609, 2007, roč. 10, č. 3, s. 89-96.
- GREGOROVÁ, Elena - MRÁZIKOVÁ, Janka. Systém partnerstva verejného a súkromného sektora v súčasnej trhovej ekonomike. In Podniková ekonomika a manažment : elektronický odborný časopis o e manažmente, marketingu a logistike podniku. - Žilina : Žilinská univerzita v Žiline, 2006. ISSN 1336-5878, 2006, roč. 2, č. 3, s. 55-59.