Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 394  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu = "^eu_un_auth p0020252^"
  1. GAJDA, Robert et al. Poziom bezpieczeństwa żywnościowego oraz status socjo-ekonomiczny mogą różnicować wybór miejsca zakupu żywności przez starsze kobiety z regionu Górnośląskiego. - Registrovaný: Scopus. In Żywność : Nauka - Technologia - Jakość. - Kraków : Polish Society of Food Technologists. ISSN 2451-0769, 2025, r. 32, nr. 1, s. 30-45.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF 458.2 KBverejne dostupné
    článok

    článok

  2. DAŇO, Ferdinand - JANKOVIČ, Michal. Applying Neuromarketing in Universities: Eye-Tracking and GSR Technology for Research. In Consumer Neuroscience - Innovative Approach to Optimizing Sustainable Business and Marketing Performance Based on Modern Intelligent Systems : Proceedings of the Scientific Project VEGA 1/0354/22. - Bratislava : Publishing House EKONOM, 2024. ISBN 978-80-225-5183-0, pp. 31-41. VEGA 1/0354/22.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené237.3 KBdostupné po prihlásení
    článok

    článok

  3. RICHNÁK, Patrik. Using Artificial Intelligence in Supply Chain Management in the Electrotechnical Industry in Slovakia. In Consumer Neuroscience - Innovative Approach to Optimizing Sustainable Business and Marketing Performance Based on Modern Intelligent Systems : Proceedings of the Scientific Project VEGA 1/0354/22. - Bratislava : Publishing House EKONOM, 2024. ISBN 978-80-225-5183-0, pp. 100-108. VEGA 1/0354/22.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené325.5 KBdostupné po prihlásení
    článok

    článok

  4. HANULÁKOVÁ, Eva - ČERVENKA, Peter. Integration of Neuroscience in Education. In Consumer Neuroscience - Innovative Approach to Optimizing Sustainable Business and Marketing Performance Based on Modern Intelligent Systems : Proceedings of the Scientific Project VEGA 1/0354/22. - Bratislava : Publishing House EKONOM, 2024. ISBN 978-80-225-5183-0, pp. 42-53. VEGA 1/0354/22.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené282.6 KBdostupné po prihlásení
    článok

    článok

  5. OŽVOLDOVÁ, Katarína. Neurocoaching: Status Quo. In Consumer Neuroscience - Innovative Approach to Optimizing Sustainable Business and Marketing Performance Based on Modern Intelligent Systems : Proceedings of the Scientific Project VEGA 1/0354/22. - Bratislava : Publishing House EKONOM, 2024. ISBN 978-80-225-5183-0, pp. 90-99. VEGA 1/0354/22.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené183.1 KBdostupné po prihlásení
    článok

    článok

  6. BURZOVÁ, Simona. Neuromarketing and the Impact of Influencers on Consumer Decision-Making Processes. In Consumer Neuroscience - Innovative Approach to Optimizing Sustainable Business and Marketing Performance Based on Modern Intelligent Systems : Proceedings of the Scientific Project VEGA 1/0354/22. - Bratislava : Publishing House EKONOM, 2024. ISBN 978-80-225-5183-0, pp. 5-15. VEGA 1/0354/22.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené257.1 KBdostupné po prihlásení
    článok

    článok

  7. KUCHTA, Martin - DULA, Radúz. Accessibility Assessment of the Augmented and Virtual Reality Tourism Applications in Dominant App Store Platforms. In Consumer Neuroscience - Innovative Approach to Optimizing Sustainable Business and Marketing Performance Based on Modern Intelligent Systems : Proceedings of the Scientific Project VEGA 1/0354/22. - Bratislava : Publishing House EKONOM, 2024. ISBN 978-80-225-5183-0, pp. 54-65. VEGA 1/0354/22.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené263.4 KBdostupné po prihlásení
    článok

    článok

  8. MATUŠOVIČOVÁ, Monika. Neuromarketing in the Segment of Luxury Brands. In Consumer Neuroscience - Innovative Approach to Optimizing Sustainable Business and Marketing Performance Based on Modern Intelligent Systems : Proceedings of the Scientific Project VEGA 1/0354/22. - Bratislava : Publishing House EKONOM, 2024. ISBN 978-80-225-5183-0, pp. 66-73. VEGA 1/0354/22.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené492.8 KBdostupné po prihlásení
    článok

    článok

  9. ČVIRIK, Marián - RUPPERTOVÁ, Ema - FRANCOVÁ, Zuzana. Suggestion of Gender on Musicality and Emotions in the Context of Audio Marketing Perceptions of Music Consumers As a Basis for Decision-Making in Terms of Strategic Marketing Management. In Consumer Neuroscience - Innovative Approach to Optimizing Sustainable Business and Marketing Performance Based on Modern Intelligent Systems : Proceedings of the Scientific Project VEGA 1/0354/22. - Bratislava : Publishing House EKONOM, 2024. ISBN 978-80-225-5183-0, pp. 16-30. VEGA 1/0354/22.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené329.8 KBdostupné po prihlásení
    článok

    článok

  10. ORESKÝ, Milan. Customer Predictive Analytics in Marketing Using Artificial Intelligence. In Consumer Neuroscience - Innovative Approach to Optimizing Sustainable Business and Marketing Performance Based on Modern Intelligent Systems : Proceedings of the Scientific Project VEGA 1/0354/22. - Bratislava : Publishing House EKONOM, 2024. ISBN 978-80-225-5183-0, pp. 74-89. VEGA 1/0354/22.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené351.1 KBdostupné po prihlásení
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.