Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 3  
Vaša otázka: Vydavateľ = "Harper Row Publishers"
  1. DAVIDOW, William H. - UTTAL, Bro. Total customer service : the ultimate weapon. New York : Harper & Row Publishers, 1989. 227 s. ISBN 0-06-016180-9. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]
  2. DORWARD, Neil. The Pricing Decision: Economic Theory and Business Practice. 1st Edition. London : Harper & Row Publishers, 1987. 182 s. Harper & Row Series in Accounting and Finance. ISBN 0-06-318369-2. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]
  3. SIMS, J. Taylor - FOSTER, J. Robert - WOODSIDE, Arch G. Marketing channels : systems and strategies. New York : Harper & Row, Publishers, 1977. 358 s. ISBN 0-06-046215-9. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.