Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 13  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu = "^eu_un_auth 0009673^"
  1. HONAIZER, Marián. Interkultúrne rozdiely - ich význam a akceptácia medzinárodného marketingu so zameraním na oblasť Latinskej Ameriky : dizertačná práca. Škol. Otília Zorkóciová. Bratislava, 2010. 226 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
    kniha

    kniha

  2. HONAIZER, Marián - SVOBODOVÁ, Valéria. Vplyv kultúry na nákupné správanie a distribúciu v krajinách Latinskej Ameriky. In Rozvoj marketingu v teórii a praxi : vedecký monografický zborník. - Žilina : Vydavateľstvo EDIS, 2010. ISBN 978-80-554-0292-5, s. 216-220.
    článok

    článok

  3. HONAIZER, Marián - SVOBODOVÁ, Valéria. Interdisciplinárny prístup v skúmaní kultúrnych aspektov v medzinárodnom marketingu. In Ekonómia a podnikanie : vedecký časopis Fakulty ekonómie a podnikania BVŠP = scientific journal of Faculty of Economy and Business the Bratislava University of Law. - Bratislava : Fakulta ekonómie a podnikania, 2009. ISSN 1337-4990, 2009, roč. 3, č. 1, s. 64-76.
    článok

    článok

  4. KAŠŤÁKOVÁ, Elena. [Postavenie Latinskej Ameriky vo svetovom hospodárstve]. In Studia commercialia Bratislavensia : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave = scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2008. ISSN 1337-7493, 2008, roč. 1, č. 4, s. 137-139. Recenzia na: Postavenie Latinskej Ameriky vo svetovom hospodárstve : interkultúrna komunikácia v medzinárodných ekonomických vzťahoch : aplikácia: iberské a latinskoamerické štúdie 2003-3676/001-001-502 21CIEU : projekt SOCRATES ERASMUS 1 / Valéria Svobodová, Marián Honaizer. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2006. - ISBN 80-225-2228-7.
    článok

    článok

  5. HONAIZER, Marián - SVOBODOVÁ, Valéria. Nové výzvy pre energetickú politiku EÚ a SR. In Studia commercialia Bratislavensia : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave = scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2008. ISSN 1337-7493, 2008, roč. 1, č. 1, s. 98-106. VEGA 1/4584/07. 1/4584/07, VEGA, Ekonomické aspekty novej energetickej politiky EÚ a jej vplyv na strategické rozvojové zámery SR (s ohľadom na Lisabonskú stratégiu).
    článok

    článok

  6. PULLMANOVÁ, Terézia - HONAIZER, Marián. Riziká v obchode s investičnými celkami a možnosti ich eliminácie. In Česká republika a Slovensko v mezinárodním obchodě a podnikání : nové trendy v mezinárodním podnikání. - Praha : Vysoká škola ekonomická v Praze. Nakladatelství Oeconomica, 2008. ISBN 978-80-245-1372-0, s. 310-314. VEGA 1/4584/07. 1/4584/07, VEGA, Ekonomické aspekty novej energetickej politiky EÚ a jej vplyv na strategické rozvojové zámery SR (s ohľadom na Lisabonskú stratégiu).
    článok

    článok

  7. KOSÍR, Igor et al. Rozvoj klastrových (rojových) štruktúr v Európe a Slovenská republika : vedecká recenzovaná monografia č. 4 na záverečnú oponentúru grantového projektu VEGA č. 1/2640/05 (evid. č. 141) 2005-2007 Vedeckej grantovej agentúry MŠ SR a SAV. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2007. 125 s. VEGA 1/2640/05 Zlepšovanie systémových predpokladov na efektívnešiu realizáciu výhod členstva SR v EÚ na podnikovej a regionálnej úrovni. ISBN 978-80-225-2458-2. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  8. HONAIZER, Marián. Akceptácia interkultúrnych rozdielov ako nástroja pre znižovanie neúspechu podnikania v medzinárodnom prostredí. In Merkúr 2007 : výsledky vedeckej práce mladých vedeckých pracovníkov. - Bratislava : [Obchodná fakulta EU], 2007. ISBN 978-80-225-229-08, s. 262-269. VEGA 1/2640/05.
    článok

    článok

  9. HONAIZER, Marián - SVOBODOVÁ, Valéria. Vplyv lokalizačnej atraktivity regiónu na podnikateľské rozhodovanie. In Česko a Slovensko v medzinárodnom obchode a podnikaní 2007 : poznatková ekonomika ako nosný element konkurencieschopnosti slovenských a českých podnikov na európskom trhu : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie, Bratislava, 8. jún 2007. - Bratislava : Katedra medzinárodného obchodu OBF EU, 2007. ISBN 978-80-225-2338-7, s. 287-291.
    článok

    článok

  10. ZORKÓCIOVÁ, Otília. [Postavenie Latinskej Ameriky vo svetovom hospodárstve]. In Ekonomické rozhľady : vedecký časopis Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2007. ISSN 0323-262X, 2007, roč. 36, č. 3, s. 427-428. Recenzia na: Postavenie Latinskej Ameriky vo svetovom hospodárstve : interkultúrna komunikácia v medzinárodných ekonomických vzťahoch : aplikácia: iberské a latinskoamerické štúdie 2003-3676/001-001-502 21CIEU : projekt SOCRATES ERASMUS 1 / Valéria Svobodová, Marián Honaizer. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2006. - ISBN 80-225-2228-7.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.