Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 5  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu = "^eu_un_auth 0010442^"
  1. HORVÁTH, Jozef. Založenie jednotných kontaktných miest na Slovensku. In Obchodné podnikanie v podmienkach teórie a praxe znalostnej ekonomiky. Medzinárodná vedecká konferencia. Obchodné podnikanie v podmienkach teórie a praxe znalostnej ekonomiky : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2006. ISBN 80-225-2227-9, s. 22-26.
    článok

    článok

  2. VIESTOVÁ, Kristína et al. Lexikón obchodu (1) : trh, obchod, tovar. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2006. 316 s. VEGA 1/0478/03 Unifikácia terminológie obchodnovedných disciplín ako predpoklad harmonizácie ekonomickej terminológie v rámci integračných procesov v podmienkach príprav SR na vstup do EÚ. ISBN 80-225-2131-0. [Počet ex. : 6, z toho voľných 4, prezenčne 2]
  3. VIESTOVÁ, Kristína et al. Lexikón obchodu (2) : predajňa, obchodný podnik. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2006. 261 s. VEGA 1/0478/03 "Unifikácia terminológie obchodnovedných disciplín ako predpoklad harmonizácie ekonomickej terminológie v rámci integračných procesov v podmienkach príprav SR na vstup do EÚ". ISBN 80-225-2131-0. [Počet ex. : 6, z toho voľných 4, prezenčne 2]
  4. HORVÁTH, Jozef. Ekonomické reformy a vývoj ekonomiky obchodu a služieb v podmienkach globalizácie. In Vývoj ekonomickej teórie a vzdelávania, uplatnenie a perspektívy v SR. Medzinárodná vedecká konferencia. Vývoj ekonomickej teórie a vzdelávania, uplatnenie a perspektívy v SR : medzinárodná vedecká konferencia. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2005. ISBN 80-225-2110-8, s. 204-211.
    článok

    článok

  5. HORVÁTH, Jozef. Terminológia obchodu z pohľadu orgánu štátnej správy, zodpovedného za vytváranie podnikateľského prostredia. In Vedecká rozprava k problémom terminológie obchodu, obchodných vied a marketingu obchodu. Vedecká rozprava k problémom terminológie obchodu, obchodných vied a marketingu obchodu : zborník k vedeckému projektu VEGA 1/0478/03 v redakcii Kristíny Viestovej. - Bratislava : Katedra marketingu OBF EU, 2005. ISBN 80-225-2102-7, s. 6-8.
    článok

    článok



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.