Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 3  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu = "^eu_un_auth 0055232^"
  1. HOZÁKOVÁ, Kristína. Využitie metódy Brand Personality pri vnímaní influencerov : diplomová práca. Školiteľ: Dagmar Klepochová. Bratislava, 2023. 81 s.
    kniha

    kniha

  2. HOZÁKOVÁ, Kristína. Influencer marketing a jeho vplyv na spotrebiteľské správanie vybranej generácie : bakalárska práca. Školiteľ: Dagmar Klepochová. Bratislava, 2021. 53 s.
    kniha

    kniha

  3. HOZÁKOVÁ, Kristína. Zmeny v oblasti živnostenského podnikania po roku 2013 a efektívnosť jeho rozvoja : diplomová práca. Školiteľ: Helena Strážovská. Bratislava, 2016. 66 s.
    kniha

    kniha



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.