Výsledky vyhľadávania
- HVIZDOVÁ, Eva. [Podnikanie a podnikateľské myslenie]. In Ekonomický časopis : časopis pre ekonomickú teóriu, hospodársku politiku, spoločensko-ekonomické prognózovanie = journal for economic theory, economic policy, social and economic forecasting. - Bratislava : Ekonomický ústav SAV : Prognostický ústav SAV, 2017. ISSN 0013-3035, 2017, roč. 65, č. 3, s. 299-301. Recenzia na: Podnikanie a podnikateľské myslenie II. : ako smerovať a viesť podnik k udržateľnému úspechu / Jozef Papula a kolektív. - Praha : Wolters Kluwer, 2015. - ISBN 978-80-7478-994-5. Recenzia na: Podnikanie a podnikateľské myslenie I. : kto a prečo podniká / Jozef Papula a kolektív ; recenzovali: Elena Šúbertová, Milan Fekete. 1. vyd. - Praha : Wolters Kluwer, 2015. - ISBN 978-80-7478-950-2.
- HVIZDOVÁ, Eva, ml. - HVIZDOVÁ, Eva. Implementácia nových metód výuky v praxi pedagóga a ich vplyv na kvalitu vzdelávania absolventov. In Trendy v podnikání 2012 : recenzovaný sborník příspěvků : Plzeň, 15.-16. listopadu 2012. - Plzeň : Západočeská univerzita v Plzni, 2012. ISBN 978-80-261-0100-0, s. [1-5].
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 78.8 KB z IP adresy EU po prihlásení - HVIZDOVÁ, Eva - HVIZDOVÁ, Eva, ml. The importance of consumer analysis in tourism industry. In Transactions of the Technical University of Košice : Research reports from the Universities of Košice. - Košice : Technical University of Košice. ISSN 1335-2334, 2011, no. 1, pp. 104-108.
- HVIZDOVÁ, Eva, ml. - HVIZDOVÁ, Eva. Rozvoj tacitnej dimenzie znalostí na mikroekonomickej úrovni. In Procesy zarządzania w czasach przemian gospodarczych. - Warszawa - Legnica : Wydawnictvo Naukowe Mega-Plast, 2011. ISBN 83-89884-91-7, s. 79-99, [1 AH].
- HVIZDOVÁ, Eva - HVIZDOVÁ, Eva, ml. Význam tacitných znalostí ku kvalite z pohľadu manažmentu ľudských zdrojov. In Kvalita života II : sociálne a ekonomické aspekty. - Prešov : Vysoká škola medzinárodného podnikania ISM Slovakia v Prešove, 2010. ISBN 978-80-89372-26-3, s. 303-311.
- HVIZDOVÁ, Eva - HVIZDOVÁ, Eva, ml. Marketing and the Possibilities of the Development of International Cooperation of Prešov Region with the Polish Side in the Area of Tourist Traffic, Country Tourism and Agrotourism. In Problems of modern management. - Kraków : Wydawnictwo Wyższej Szkoly Zawodowej im. ks. Bronisława Markiewicza w Jarosławiu, 2009. ISBN 978-83-88139-21-5, s. 25-47.