Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 4  
Vaša otázka: Vydavateľ = "INTER M K"
  1. JANOŠKOVÁ, Mária et al. Aplikácia vybraných metód manažmmentu a marketingu v praxi : prípadové štúdie. Recenzenti: Jaroslava Kádárová, Bohuslava Mihalčová. 1. vydanie. Košice : INTER M & K, 2019. 103 s. ISBN 978-80-970118-7-1.
    kniha

    kniha

  2. ČARNICKÝ, Štefan. Postup zavádzania systému Business Intelligence v malých a stredných spoločnostiach. In In Look Days 2013 : zborník z medzinárodnej vedecko-praktickej konferencie : 12-13. 9. 2013, Smrekovica, Ružomberok. - Košice : INTER M & K, 2013. ISBN 978-80-970118-5-7, [8 s.] [CD-ROM]. VEGA 1/0328/13. 1/0328/13, VEGA, Modelovanie kauzálnych vzťahov inovácií v malých a stredných podnikoch.
    článok

    článok

  3. ČARNICKÝ, Štefan. Možnosti využitia Business Intelligence v stredne veľkých spoločnostiach. In In Look Days 2011 : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie : Košice, 13.-14.10.2011. - [S.l.] : INTER M & K, spol. s r.o., 2011. ISBN 978-80-970118-2-6, [S. 1-11]. VEGA 1/0350/10. 1/0350/10, VEGA, Faktory úspešnosti zavádzania a využívania Business Intelligence v riadení podnikov na Slovensku.
    článok

    článok

  4. ČARNICKÝ, Štefan. Prínosy a faktory úspešnosti riešení business intelligence v riadení podnikov. In In look days 2010 : international scientific conference, 11. - 13. November 2010, Castle Hotel Hédervár, Hungary. - [Košice] : [INTER M & K, spol s r.o.], 2010. ISBN 978-80-970118-1-9, s. [1-11]. VEGA 1/0350/10. 1/0350/10, VEGA, Faktory úspešnosti zavádzania a využívania Business Intelligence v riadení podnikov na Slovensku.
    článok

    článok



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.